  • Data: 2014-01-25 00:58:24
    Temat: Re: Problem z zapłonem diesla...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 25 Jan 2014 00:40:18 +0100, Wiwo napisał(a):

    > Czy Wy czytacie cały post zanim odpowiecie, czy od razu klepiecie w
    > klawiaturę bez poznania kontekstu?

    Zdarza sie. ruch na tej grupie i odszukanie kontekstu bywa uciazliwe.

    > Śmieszne jest stwierdzenie, że auto odpala bezproblemowo i opisanie
    > procedury startowej godnej myśliwca.

    Oj tam, dwa razy swiece grzac, tez mi procedura. Czyli zasluguje na
    nazwe bezproblemowo :-)

    > W opisie brakuje jeszcze tylko rozsypania płatków róż przez lewe ramię i
    > ofiary z krwi wróżki zębuszki... ;-)

    Kiedys mialem gaznik ... procedura byla dluzsza, ale efekt wzbudzal
    zachwyt szybkoscia odpalenia. Tzn krotkoscia krecenia rozrusznikiem.

    > Albo żyje jedna i żeby zapalić samochód rozpala ją do białości... ;-)

    Pytales czy sa jeszcze jakies sprawne ... co najmniej jedna :-)

    To diesel, wiec moze byc inaczej.

    J.