eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Problem z włączeniem taryfy w SimplusRe: Problem z włączeniem taryfy w Simplus
  • Data: 2011-06-30 11:39:22
    Temat: Re: Problem z włączeniem taryfy w Simplus
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-06-30 13:28, Kapsel pisze:
    > Thu, 30 Jun 2011 13:21:36 +0200, Liwiusz napisał(a):
    >
    >>> Mam sobie telefon w sieci Simplus. Numer ma na oko jakieś 5 lat :)
    >>>
    >>> Ostatnio stwierdziłem, że coś dużo płacę za połączenia, chciałem też jakiś
    >>> internet w pakiecie i poszperałem po sieci. Wyszło że mogę uruchomić usługę
    >>
    >> Może masz starą taryfę, w której ta usługa nie działa?
    >
    > Zapewne mam jakąś starą, słabo ogarniam te wszystkie taryfy i nawet nie
    > wiem jak to sprawdzić :)
    >
    > Zakładając więc, że masz rację - co powinienem teraz zrobić?
    > Chcę głównie ten pakietowy internet za 9 zł :)

    Zmień taryfę na obecną, np.

    Jak uruchomić nową taryfę Simplus na Twoim telefonie ?

    Wpisz Krótki Kod: *147*10# i przyciśnij klawisz ,,zadzwoń" (Jednorazowy
    koszt aktywacji taryfy wynosi 1,50 zł)
    http://nakarte.plus.pl/v.do?idx=903386

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: