  • 1. Data: 2011-06-30 11:21:36
    Temat: Re: Problem z włączeniem taryfy w Simplus
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-30 13:17, Kapsel pisze:

    > Mam sobie telefon w sieci Simplus. Numer ma na oko jakieś 5 lat :)
    >
    > Ostatnio stwierdziłem, że coś dużo płacę za połączenia, chciałem też jakiś
    > internet w pakiecie i poszperałem po sieci. Wyszło że mogę uruchomić usługę

    Może masz starą taryfę, w której ta usługa nie działa?

    --
    Liwiusz

  • 2. Data: 2011-06-30 11:28:39
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 30 Jun 2011 13:21:36 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Może masz starą taryfę, w której ta usługa nie działa?

    Zapewne mam jakąś starą, słabo ogarniam te wszystkie taryfy i nawet nie
    wiem jak to sprawdzić :)

    Zakładając więc, że masz rację - co powinienem teraz zrobić?
    Chcę głównie ten pakietowy internet za 9 zł :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2011-06-30 11:39:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-30 13:28, Kapsel pisze:

    > Zapewne mam jakąś starą, słabo ogarniam te wszystkie taryfy i nawet nie
    > wiem jak to sprawdzić :)
    >
    > Zakładając więc, że masz rację - co powinienem teraz zrobić?
    > Chcę głównie ten pakietowy internet za 9 zł :)

    Zmień taryfę na obecną, np.

    Jak uruchomić nową taryfę Simplus na Twoim telefonie ?

    Wpisz Krótki Kod: *147*10# i przyciśnij klawisz ,,zadzwoń" (Jednorazowy
    koszt aktywacji taryfy wynosi 1,50 zł)
    http://nakarte.plus.pl/v.do?idx=903386

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2011-06-30 12:16:33
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 30 Jun 2011 13:39:22 +0200, Liwiusz napisał(a):

> [...]
    >
    > Jak uruchomić nową taryfę Simplus na Twoim telefonie ?
    >
    > Wpisz Krótki Kod: *147*10# i przyciśnij klawisz ,,zadzwoń" (Jednorazowy

    Kurcze, przeglądałem tą stronę i klikałem kody do pakietów internetowych, a
    na sam dół żeby do głównego kodu aktywującego dotrzeć to jakoś nie
    zjechałem :]

    Dzięki!

    --
    Kapsel