    From: "AT" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem z instalacją gazowa a szybka diagnoza
    Date: Tue, 23 Aug 2011 10:54:55 +0200

    >?> obstawiam zamulony/uszkodzony parownik.
    >
    > ewentualnie filtr gazu.
    filtr nie byl wymieniany bardzo dawno juz
    jego diagnoza mi sie nei spodobala, jak by chcial wcisnac stary ostatni
    włacznik ktory mu zostal.

    Auto jak juz odpale na gazie, zgasze i chce odpalic np za 10min jak jest
    cieply
    to pali bez problemu na gazie.
    Ale jak silnik ostygnie to juz musze odpalac na benzynie.

    I znowu to samo, nagrzeje się daję 0 wypalam benzyne, przełączam na
    2, i gasnie, czasami zalapie, ale cięzko mu to idzie.
    więc zatrzymuję się odpalam na gazie juz z kluczyka i jedzie bardzo ładnie.

    Jak skróce czas i odrazu gam na gaz to też zgaśnie po chwili.

    pozdrawiam