  • Data: 2013-01-16 19:36:00
    Temat: Re: Problem z filtrem polaryzacyjnym
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek" <p...@s...com> wrote:

    [...]
    > Chyba za mało wyeksponowałem zdanie bo nikt z Was go nie dostrzega :-D
    >
    > "nie dało się ustawić ostrości nawet ręcznie"

    To daje bardzo szerokie spektrum różnych możliwości... ;-)

    Ustal jedną rzecz na pewno: na zdjęciach z filtrem ostrość gdzieś
    jest, tylko nie tam, gdzie powinna (zdjęcie jakiejś "linijki" w dużej
    skali), czy jej w ogóle nigdzie nie ma - to by wiele rozstrzygnęło. :))

    Ale nie wykluczam i takiej możliwości, że skoro to jakiś no-name,
    to wszystko jest dopuszczalne, i może to jednak polar liniowy,
    i stąd problemy?

    [mr.]