-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Problem z akumulatorem - d?ugie
Date: Mon, 6 Dec 2010 13:33:58 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 31
Message-ID: <idil7d$ic1$1@news.onet.pl>
References: <idfm14$6hi$1@inews.gazeta.pl> <idfq7p$eso$1@news.net.icm.edu.pl>
<4cfb6d7c$0$20998$65785112@news.neostrada.pl>
<idfrv1$eso$5@news.net.icm.edu.pl> <idg1qn$lhg$1@news.onet.pl>
<idg8tg$mki$2@news.net.icm.edu.pl> <idgg31$2n4$2@news.onet.pl>
<a...@4...com> <idgh97$71u$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: aaci108.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1291638829 18817 83.4.60.108 (6 Dec 2010 12:33:49 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Dec 2010 12:33:49 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2332174
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w
>W dniu 2010-12-05 18:01, J.F. pisze:
>>> Akumulator rozruchowy jak sama nazwa wskazuje jest urzadzeniem
>>> ROZRUCHOWYM i do niczego wiecej w aucie nie jest potrzebny.
>>> Samochod jest samowystarczalny jesli chodzi o zasilanie w prad.
>> Z tym ze tak w zaleznosci od projektu, stanu i przepisow to nie
>> zawsze.
> Tego nie rozumiem
Projektant mogl sobie dobrac alternator nie baczac na to ze
uzytkownik moze wsadzic radio 4*100W w klasie AA i ze zawsze
bedzie stalo w korkach na swiatlach mijania.
A pasek sie wytarl i juz tak dobrze nie napedza.
>> Na wolnych obrotach, z wlaczonymi swiatlami, grzaniem szyb,
>> dmuchawa -
>> nie bylbym taki pewny.
>
> Moze tak: poniewaz JEST aku, to przy poteznym poborze pradu
> mozliwe jest, ze prad poplynie chwilowo z aku (napiecie altka
> spadnie ponizej napiecia aku ~12,8V, tutaj aku robi za swiosty
> bufor), natomiast jakby go nie bylo to napiecie alternatora
> spadloby, ale dalby rade caly ten bajzel zasilic.
No faktycznie - wysiadla mi kiedys faza [chyba] i auto jechalo,
swiatla ciemne itd. Ale zatrzymac sie i zatankowac nie moglem, bo
aku juz rozladowane.
15 minut bez swiatel .. i odpalil po postoju :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.12.10 13:36 J.F.
- 06.12.10 13:35 Karolek
- 06.12.10 13:42 J.F.
- 06.12.10 15:14 Marek P.
- 06.12.10 16:05 kogutek
- 06.12.10 16:47 J.F.
- 06.12.10 16:50 kogutek
- 06.12.10 17:11 WS
- 06.12.10 17:09 kogutek
- 06.12.10 17:34 kogutek
- 06.12.10 20:15 Czarek Daniluk
- 07.12.10 11:03 kan
- 07.12.10 11:35 Filip KK
- 07.12.10 11:41 Andrzej Lawa
- 07.12.10 11:41 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- 2025-02-25 rozliczenia policji
- 2025-02-25 Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- 2025-02-25 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-02-25 Warszawa => SQL Developer <=
- 2025-02-25 Zbigniew Ziobro śmie sugerować "niedostatki niezawisłości" sędzi (wątpliwości co do bezstronności)
- 2025-02-25 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2025-02-25 Kraków => Front-end Developer <=
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=