  • Data: 2010-12-06 17:11:09
    Temat: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Gru, 16:50, "kogutek" <k...@o...pl> wrote:
    Wiekszy prad przy taakiej samej roznicy napiecia miedzu alternatorem
    > a akumulatorem  to wiekszy ladunek dostarczony do akumulatora. To co on w ko cu
    > obalil bo sie pogubi em?

    Wg mnie robisz blad przyjmujac opor akumulatora bliski zeru. Nie da
    sie uzyskac pradu ladowania rzedu kilkudziesieciu amper (w lekko
    rozladowanym aku) nie zwiekszajac napiecia ladowania.

    WS

    PS. Gdyby bylo tak jak twierdzisz, to praktycznie nie daloby sie
    odpalac samochodu "pozyczajac prad" - spinasz 2 aku o roznych SEM,
    twierdzisz, ze opor w obwodzie jest ~zero, czyli prad ograniczony
    tylko oporem kabli - powinien je spalic, a tak sie nie dzieje - ten
    rozladowany aku wtedy sie laduje stosunkowo wolno!!!