eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z akumulatorem - długieRe: Problem z akumulatorem - d³ugie
  • Data: 2010-12-06 17:09:18
    Temat: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Je&#197;&#8250;li napiÄ&#8482;cie jest ni&#197;&#188;sze, zwiÄ&#8482;ksza
    prÄ&#8230;d wzbudzenia. Je&#197;&#8250;li zbyt wysokie,
    > to zmniejsza. Oczywi&#197;&#8250;cie w granicach od zera do maksymalnego
    prÄ&#8230;du wzbudzenia.
    Nie tak jest. To jest system zero jedynkowy. Za wysokie napięcie w instalacji
    prąd cewki wzbudzania =0, za niskie napiecie w instalacji prąd wzbudzania
    maksymalny wynikający z rezystancji i impedancji uzwojenia wzbudzania. Zmienia
    się tylko wypelnienie. Rozladowany akumulator wymusza niższe od nominalnego
    napiecie w instalacji. Czas wlączenia prądu w uzwojeniu wzbodzania jest dlugi.
    Akumulator naladowany czas wlaczenia pradu wzbudzania krotki. To typowy PWM.
    Duza czestotliwosc pzrelaczania i duza pojemnosc oraz stabilizujace dzialanie
    akumulatora powoduje że typowy miernik pokazuje stala wartosc. To czego nie
    widac na mierniku widac na oscyloskopie.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: