  • Data: 2010-12-06 16:50:49
    Temat: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dobry, ale
    roz&#179;adowany
    spróbuj wymusi&#230; na nim 16V

    > I w tym momencie obali&#179;e&#182; tez&#234; wielu niedowiarkom.. Którzy
    twierdz&#177;, &#191;e
    > jak maj&#177; alternatory o mocy 120A, to z tak&#177; moc&#177; b&#234;d&#177;
    &#179;adowa&#230; ich
    > akumulatory.... :))
    Pomijając Toją niewiedzę nic nie obalił. Napisał tylko sporo bzdur. Calkowicie
    rozlądowany akumulator ma dużą oporność wewnętrzną i ona ogranicza skutecznie
    prąd ładoania. Napisal ze nie widzi możliwoasci doladowania dużym prądem.To ze
    on tego nie widzi nie znaczy ze ma rację Znaczy że on nie widzi. Obalenie
    jakiejś tezy polega na podaniu argumentów i udowodnieniu że jest inaczej. A nie
    na nie widzeniu. Jak alternator ma wieksza moc to ma uzwojenia nawiniete
    grubszym drutem. grubszy drut to mniejsza oporność wewnetrzna i wiekszy prad
    maksymalny. Wiekszy prad przy taakiej samej roznicy napiecia miedzu alternatorem
    a akumulatorem to wiekszy ladunek dostarczony do akumulatora. To co on w końcu
    obalil bo sie pogubiłem?