-
Date: Mon, 06 Dec 2010 12:45:54 +0100
From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.1.15) Gecko/20101026
SUSE/3.0.10 Thunderbird/3.0.10
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
References: <idgasi$dt5$1@inews.gazeta.pl> <1...@n...onet.pl>
<4...@k...googlegroups.com>
<idibsg$d9s$1@news2.ipartners.pl>
In-Reply-To: <idibsg$d9s$1@news2.ipartners.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 46.28.241.74
Message-ID: <4cfccd18$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1291635992 46.28.241.74 (6 Dec 2010 12:46:32 +0100)
Organization: home.pl news server
Lines: 16
X-Authenticated-User: alawa.post
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2332145
[ ukryj nagłówki ]W dniu 06.12.2010 10:54, Jakub Witkowski pisze:
>> 1. co i jak "wykrywa" regulator
>
> Jak każdy regulator w pętli sprzężenia, "wykrywa" uchyb od wartości
> zadanej.
> Zadaną wartością jest znamionowe napięcie w instalacji (te ~14.5v).
> Jeśli napięcie jest niższe, zwiększa prąd wzbudzenia. Jeśli zbyt wysokie,
> to zmniejsza. Oczywiście w granicach od zera do maksymalnego prądu
> wzbudzenia.
Tak na marginesie to istnieją jeszcze regulatory regulujący napięcie
sztucznym obciążeniem (tyrystory zwierające fazy alternatora do masy) -
ale dotyczy to raczej instalacji motocyklowych, gdzie alternatory z
reguły nie mają szczotek i wirnik jest z magnesów stałych.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.12.10 12:47 Andrzej Lawa
- 06.12.10 12:48 Filip KK
- 06.12.10 13:03 Karolek
- 06.12.10 13:14 Marcin
- 06.12.10 13:16 Waldek Godel
- 06.12.10 13:28 J.F.
- 06.12.10 13:33 J.F.
- 06.12.10 13:36 J.F.
- 06.12.10 13:35 Karolek
- 06.12.10 13:42 J.F.
- 06.12.10 15:14 Marek P.
- 06.12.10 16:05 kogutek
- 06.12.10 16:47 J.F.
- 06.12.10 16:50 kogutek
- 06.12.10 17:11 WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
Najnowsze wątki
- 2025-03-05 Zielona GĂłra => Konsultant wdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-03-05 Białystok => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie
- 2025-03-05 Warszawa => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-05 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-03-05 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-05 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-05 Zaniepokojeni mieszkańcy
- 2025-03-05 Ile pieniędzy ma bank?
- 2025-03-05 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (Angular13+) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (obszar Angular13+) <=
- 2025-03-05 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-05 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=