-
Date: Mon, 06 Dec 2010 12:45:54 +0100
From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.9.1.15) Gecko/20101026
SUSE/3.0.10 Thunderbird/3.0.10
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
References: <idgasi$dt5$1@inews.gazeta.pl> <1...@n...onet.pl>
<4...@k...googlegroups.com>
<idibsg$d9s$1@news2.ipartners.pl>
In-Reply-To: <idibsg$d9s$1@news2.ipartners.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 46.28.241.74
Message-ID: <4cfccd18$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1291635992 46.28.241.74 (6 Dec 2010 12:46:32 +0100)
Organization: home.pl news server
Lines: 16
X-Authenticated-User: alawa.post
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2332145
[ ukryj nagłówki ]W dniu 06.12.2010 10:54, Jakub Witkowski pisze:
>> 1. co i jak "wykrywa" regulator
>
> Jak każdy regulator w pętli sprzężenia, "wykrywa" uchyb od wartości
> zadanej.
> Zadaną wartością jest znamionowe napięcie w instalacji (te ~14.5v).
> Jeśli napięcie jest niższe, zwiększa prąd wzbudzenia. Jeśli zbyt wysokie,
> to zmniejsza. Oczywiście w granicach od zera do maksymalnego prądu
> wzbudzenia.
Tak na marginesie to istnieją jeszcze regulatory regulujący napięcie
sztucznym obciążeniem (tyrystory zwierające fazy alternatora do masy) -
ale dotyczy to raczej instalacji motocyklowych, gdzie alternatory z
reguły nie mają szczotek i wirnik jest z magnesów stałych.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.12.10 12:47 Andrzej Lawa
- 06.12.10 12:48 Filip KK
- 06.12.10 13:03 Karolek
- 06.12.10 13:14 Marcin
- 06.12.10 13:16 Waldek Godel
- 06.12.10 13:28 J.F.
- 06.12.10 13:33 J.F.
- 06.12.10 13:36 J.F.
- 06.12.10 13:35 Karolek
- 06.12.10 13:42 J.F.
- 06.12.10 15:14 Marek P.
- 06.12.10 16:05 kogutek
- 06.12.10 16:47 J.F.
- 06.12.10 16:50 kogutek
- 06.12.10 17:11 WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=