eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipProFuturo sprzedaneRe: ProFuturo sprzedane
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not
    -for-mail
    Newsgroups: pl.internet.polip
    From: Pawel Szymanski <p...@n...pl>
    Subject: Re: ProFuturo sprzedane
    References: <dmhg75$1m5g$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...art.pl> <dnvgrl$su2$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...art.pl> <do2adl$fuo$1@opal.futuro.pl>
    Organization: F1
    Reply-To: p...@n...pl
    Message-ID: <s...@p...art.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (FreeBSD)
    Date: 18 Dec 2005 13:42:00 GMT
    Lines: 32
    NNTP-Posting-Date: 18 Dec 2005 13:42:00 GMT
    NNTP-Posting-Host: 195.94.202.162
    X-Trace: 1134913320 mamut2.aster.pl 17940 195.94.202.162:1474
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:75338
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2005-12-18, Jacek M. <n...@u...net> wrote:
    > W odpowiedzi na <news:slrndq95mh.kfg.pawel@podspodem.art.pl> popełnione
    > przez Pawel Szymanski:
    > [...]
    >>
    >> poza tym chodzi mi bardziej o kwestie helpdesku.
    >> podczas poprzednich awarii mialem szanse sie dodzwonic na helpdesk, w
    >> piatek po 3 godzinach mi sie to nie udalo.
    >
    > Te zastrzeżenia są zrozumiałe i przyjmując punkt widzenia klienta, ciężko z
    > nimi dyskutować. Z ciekawości zapytam - zakładając, że przyczyną problemów
    > były _trwające_ opady śniegu, czego oczekiwałbyś od helpdesku?

    informacji o tym. zamiast muzyczki (ktora sluchalem przez 3h)
    mozna bylo nagrac komunikat o awarii - nie powinno byc to bardzo
    skomplikowane technicznie, a prosze mi uwierzyc, bardzo by np. mnie
    uspokoilo.
    rozumiem, ze infolinia mogla byc przeciazona ale nagranie takiej
    wiadomosci w moim przypadku by pomoglo (przez 3h nie mialem bladego
    pojecia czy awaria jest u mnie czy u Panstwa, czy ktos sie tym
    zajmuje, co ja spowodowalo, jakie sa szanse na jej rychle usuniecie,
    itp.). nie mowiac o tym, ze moj handlowiec gdy do niego zadzwonilem
    nie zajaknal sie ani slowem o jakiejkolwiek awarii, po czym przestal
    odbierac telefon.
    moze trudno w to uwierzyc ale przez ten brak informacji ponioslem
    konkretne straty finansowe.

    Pozdrawiam
    --
    Paweł Szymański
    "Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą,
    że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: