  • 51. Data: 2011-11-04 19:37:44
    Temat: Re: Prius kontra M3
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    > Jak za każdym razem idziesz do odcięcia to znaczy że masz słaby samochód.
    Też prawda. Cholernie słaby. Wszystkie takie słabe miewam.
    Może Calibra też słaba była? To wyjaniałoby sprawę.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl

  • 52. Data: 2011-11-04 19:40:23
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    > Niekoniecznie. To jeszcze może być słaby łącznik. Co więcej - obstawiałbym
    > raczej to drugie.
    Prawda, łącznik też do niczego.
    Na szczęście czasami go zmieniam.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl

  • 53. Data: 2011-11-04 20:13:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-11-2011 19:24, to pisze:
    > Nie trzeba wymontowywać, wystarczy kupić chip-rezystor na Allegro, dodaje
    > prawie 50 KM!!!

    Mój Wartburg 353 z takim termistorem osiąga moc znamionową 105KM i
    faktycznie miota nim jak szatan. Niestety mechanik powiedział żebym nie
    przesadzał za mocno bo może strzelić pasek rozrządu, poza tym silnik
    zaczyna spalać olej!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 54. Data: 2011-11-04 20:13:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-11-2011 19:37, a...@N...gazeta.pl pisze:
    > Może Calibra też słaba była? To wyjaniałoby sprawę.

    Gratuluję i zazdroszczę.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 55. Data: 2011-11-04 21:35:34
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/11/2011 21:53, to wrote:
    > begin DoQ

    > Bo liczy się wkładka pomiędzy kierownicą a pedałami, a nie jakieś tam
    > opony. Zimą najważniejszy jest brak ABS-u, bez niego można zahamować na
    > śniegu na dystansie 4 metrów!!!

    Jest nawet nagranie dla niedowiarków:

    http://www.youtube.com/watch?v=bp0HiNmS7NI

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 56. Data: 2011-11-04 21:51:24
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Wiem, że psioczycie na TopGear :) ale ostatnio trafiłem na porównanie
    > spalania BMW M3 i Priusa - ten sam odcinek drogi te same prędkości i...
    > M3 spaliło MNIEJ - ot i kur.a ekologia :)

    Se znalazłes guru.....
    Ale wiesz ze ten zjeb Clarkson siedzi w sadzie za wałek jakiego dokonali
    z Tesla ?

    Przeciez to zjeby ....

  • 57. Data: 2011-11-04 21:56:58
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Użytkownik "Tomasz Pyra"

    > Uhm, w takim razie jaki cel miał ten test? Jedno auto Japońskie, drugie
    > Niemieckie, testują Angole. Po cześci bym zrozumiał gdyby testowali
    > np.Astona i Priusa, ale BMW?

    Zapomniales jak Clarkson wyprzedzil TGV jakims tam Astonem..... albo
    jak rzekomo skonczyl sie prad w Tesli zapomnieli jednak iz Tesla online
    przesyla dane.... i do dzis Clarkson siedzi w sadzie

    Przeciez ten top gear to banda oszustów.... fakt Jeremy wybrał Pande nad
    Rovera

  • 58. Data: 2011-11-04 21:57:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 04 Nov 2011 21:51:24 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Se znalazłes guru.....
    > Ale wiesz ze ten zjeb Clarkson siedzi w sadzie za wałek jakiego dokonali
    > z Tesla ?
    >
    > Przeciez to zjeby ....

    O.. troll Kamiński wylazł z odchłanii KF, widać ciężka zima idzie.
    Jak zwykle masz bezapelacyjnie rację:
    http://www.guardian.co.uk/media/2011/oct/19/top-gear
    -not-libel-tesla

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI

  • 59. Data: 2011-11-04 22:15:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-11-2011 21:35, kamil pisze:

    > Jest nawet nagranie dla niedowiarków:
    > http://www.youtube.com/watch?v=bp0HiNmS7NI

    LOOL ale się napędził, tylko zapomniał że hamuje tak samo jak inni ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=pUOCbzcd9Nk podobnie jak ten.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 60. Data: 2011-11-05 00:37:19
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

> [...]
    > faktycznie miota nim jak szatan. Niestety mechanik powiedział żebym nie
    > przesadzał za mocno bo może strzelić pasek rozrządu, poza tym silnik

    Jak spala olej to bardzo dobrze, bo to też paliwo i daje mu dodatkowego
    kopa!!!