  • 41. Data: 2011-11-04 13:08:26
    Temat: Re: Prius kontra M3
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-04, <a...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Nie wiem jak ten koleś w Calibrze, ale ja zawsze ruszam na maksa do odcięcia.
    > Nie interesuje mnie co ktoś o tym myśli?
    > Może on też miał ten sam uraz psychiczny?

    A jak sie nazywa uraz psychiczny gdy ktos wysyla wszystko po 3 razy? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 42. Data: 2011-11-04 13:37:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-11-2011 13:06, a...@N...gazeta.pl pisze:

    > Nie wiem jak ten koleś w Calibrze, ale ja zawsze ruszam na maksa do odcięcia.
    > Nie interesuje mnie co ktoś o tym myśli?
    > Może on też miał ten sam uraz psychiczny?

    Jak za każdym razem idziesz do odcięcia to znaczy że masz słaby samochód.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 43. Data: 2011-11-04 13:42:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 04 Nov 2011 13:37:05 +0100, DoQ napisał(a):

    > Jak za każdym razem idziesz do odcięcia to znaczy że masz słaby samochód.

    Niekoniecznie. To jeszcze może być słaby łącznik. Co więcej - obstawiałbym
    raczej to drugie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI

  • 44. Data: 2011-11-04 13:53:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-04, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Jak za każdym razem idziesz do odcięcia to znaczy że masz słaby samochód.

    Nie slaby samochod a konczace sie sprzeglo. Gdy juz dojdzie na ostatnim
    biegu do odciecia to mniejwiency jest te 50 km/h.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 45. Data: 2011-11-04 13:53:44
    Od: Deflegmator <w...@...wp.pl>

    On Wed, 02 Nov 2011 22:04:07 +0100, DoQ wrote:

    > ATSD to jest fenomen który mnie zawsze zastanawiał. Typ dostaje srogie
    > baty 3-4x z rzędu i za każdym razem podejmuje rękawice - na co liczy? ;)

    Na to, że za którymś tam kolejnym razem znudzi ci się i wtedy będzie mógł
    "zwyciężyć". :)

  • 46. Data: 2011-11-04 14:07:46
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 04-11-2011 13:53, AZ pisze:
    > Nie slaby samochod a konczace sie sprzeglo. Gdy juz dojdzie na ostatnim
    > biegu do odciecia to mniejwiency jest te 50 km/h.

    LOL :)
    Albo popyla matizem, bo nie wyobrażam sobie żeby był w stanie za każym
    razem iść do odcięcia np. czymś takim
    http://www.youtube.com/watch?v=BaBn7gtsbCo ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 47. Data: 2011-11-04 18:19:22
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/11/2011 00:09, Tomasz Pyra wrote:

    > Jak masz jaja, to sobie pompę hamulcową wymontuj, a nie jakiś tam
    > bezpiecznik :)

    I sondę lambda, zacznie dawać bogatszą mieszankę, to dopiero będzie rakieta.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 48. Data: 2011-11-04 18:20:46
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 03/11/2011 01:10, Tomasz Pyra wrote:

    > Np. zwiększenie sprzedaży jogurtów reklamowanych w przerwie tego programu.

    W BBC nie ma reklam, to nie polska telewizja publiczna. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 49. Data: 2011-11-04 19:24:34
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil

    > I sondę lambda, zacznie dawać bogatszą mieszankę, to dopiero będzie
    > rakieta.

    Nie trzeba wymontowywać, wystarczy kupić chip-rezystor na Allegro, dodaje
    prawie 50 KM!!!

  • 50. Data: 2011-11-04 19:34:04
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    > A jak sie nazywa uraz psychiczny gdy ktos wysyla wszystko po 3 razy? ;-)
    Nazywa się Dell D830 + stacja dokująca.
    Taką ma przypadłość wrodzoną, że gdy mysz podłączona jest pod dok. jedno
    kliknięcie na forach i grupach zalicza trzy razy.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl