  • Data: 2010-03-18 21:32:28
    Temat: Re: Prezentacja za szybą wystawową
    Od: "jwzw" <j...@i...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w
    wiadomości news:isha77-prd.ln1@kosmosik.net...

    > Zara ale w Wordzie strona najczęściej jest odwzorowaniem kartki A4,
    > a Ty chcesz
    > to wyświetlać na panoramicznym monitorze...

    Ja niechcę, ja muszę... jakoś dostosować obszar oferty do proporcji
    monitora

    > To niech zrobią prezentację w Power Point przy czym niech zwrócą
    > uwagę na
    > docelowe medium czyli format monitora. Im nowszy PPT to ma bardziej
    > atrakcyjne
    > szablony i efekty przejść - warto to wykorzystać. Potem taką
    > prezentację
    > puszczasz albo za pomocą peceta (np. przez viewera dla PPT czy jakąś
    > odtwarzarkę) lub (po eksporcie do MPEG) np. właśnie jakiś player.

    Tych ofert dziennie przybywa ok. kilkunastu i mniej więcej tyle samo
    jest wycofywanych z koszyka około 30-50 ofert.
    Robienie za kazdym razem prezentacji w PPT mija się z celem.
    To powinno raczej polegać na zapętlonym wyświetlaniu slajdów z
    jakiegoś folderu lokalnego/sieciowego, do którego pracownicy (kilku)
    wrzuca lub wycofuje oferty.

    > I tam - raz na dzień mogą załadować nowy plik i odpalić, czy wgrać
    > nowy na
    > kartę czy pendrive. Korona im z głowy nie spadnie.

    Przez chwilę miele podłaczony stary aparat cyfrowy do wyświetlania
    slajdów - to był poroniony pomysł.

    > Poza tym te pytanie niespecjalnie podpada pod tematykę grupy.

    No wiem. Ale jedyne 2 rozwiązania jakie widziałem, były oparte na
    pececie, więc się odważyłem dać to tutaj.