  • 61. Data: 2013-03-20 18:31:02
    Temat: Re: Prepaid - pytanie o oferty
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" napisał w wiadomości
    Dnia Wed, 20 Mar 2013 06:33:39 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):
    >>> 32kbit/s możesz praktycznie uznać za blokadę. Przy takim

    >VOIP na 32kbit? Chciałbym to zobaczyć. I usłyszeć.

    No wiesz - sam GSM kompresuje do ok 15kb/s.
    audiobooki mp3 32kb sa zrozumiale.

    >Spróbuj ściągnąć ze 200 postów z newsów, to sam zobaczysz jak to
    >działa.

    Na pewno szybciej sciaga niz jestes w stanie przeczytac :-)

    >Owszem, magiczne słowo "kiedyś".

    Ta, kiedys strona na portalu nie liczyla 1MB, a to 5 minut sciagania
    na 32k

    Ale sa jeszcze krotsze strony :-)

    J.

  • 62. Data: 2013-03-20 19:09:10
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 20 Mar 2013 16:48:45 +0100, Bydlę wrote:

    > Przepraszam

    Przyjete.

    (Nie, nie masz monopolu na kreatywne cięcie.)

    > Nie trafiłeś.
    > Ale bez względu na to. co ci się ydaje o mojej wiedzy na temat kryz -

    Google/Wiki od wczoraj to troche malo, miszczu. :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 63. Data: 2013-03-20 19:16:34
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 20 Mar 2013 17:22:02 +0100, ALEX Alpha MR wrote:

    > VOIP na 32kbit? Chciałbym to zobaczyć. I usłyszeć.

    Ja nie cwiczylem, zahacz autora postu, na pewno tutaj w perspektywie
    2tyg max.

    > Spróbuj ściągnąć ze 200 postów z newsów, to sam zobaczysz jak to działa.

    Usenetu uzywalem na modemie 14.4 (i wczesniej krotko na 9600).
    Cos mi chcesz konkretnie powiedziec?

    > Owszem, magiczne słowo "kiedyś".

    To mowie, odrzuc multimedia, fb etc i zasyfione strony portali. Cos się
    zmienilo przez 10lat w zawartosci netu?

    Nie mowie, ze na dzis 32kbit/s to jest *komfortowy* dostep do sieci. Veto,
    ze się w ogole nie da uzywac.

  • 64. Data: 2013-03-21 15:41:19
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Wed, 20 Mar 2013 18:31:02 +0100, J.F napisał(a):

    > No wiesz - sam GSM kompresuje do ok 15kb/s.
    > audiobooki mp3 32kb sa zrozumiale.

    Jak zobaczę i usłyszę, to uwierzę.

    > Na pewno szybciej sciaga niz jestes w stanie przeczytac :-)

    A skąd wiesz jak szybko czytam?

    > Ta, kiedys strona na portalu nie liczyla 1MB, a to 5 minut sciagania
    > na 32k

    Dokładnie.

    > Ale sa jeszcze krotsze strony :-)

    Są też i dłuższe.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 65. Data: 2013-03-21 16:43:15
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Wed, 20 Mar 2013 18:16:34 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > Ja nie cwiczylem, zahacz autora postu, na pewno tutaj w perspektywie
    > 2tyg max.

    > Usenetu uzywalem na modemie 14.4 (i wczesniej krotko na 9600).
    > Cos mi chcesz konkretnie powiedziec?

    Że jesteś twardziel. Ja w 1998 miałem sztywne łącze, w porywach do 6 Mbit.

    > To mowie, odrzuc multimedia, fb etc i zasyfione strony portali. Cos się
    > zmienilo przez 10lat w zawartosci netu?

    A na co mi smartfon bez multimediów? Dochodzą do tego mapy, aktualizacje,
    synchronizacje itd.

    > Nie mowie, ze na dzis 32kbit/s to jest *komfortowy* dostep do sieci. Veto,
    > ze się w ogole nie da uzywac.

    Owszem można przejechać z Władywostoku do Lizbony kaszlakiem, w zimie. Ale
    jakoś nie widać chętnych na takie pomysły.

  • 66. Data: 2013-03-21 17:00:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" <k...@s...us>

    > Jak zobaczę i usłyszę, to uwierzę.

    1200bps

    http://en.wikipedia.org/wiki/Codec2

    Sobie możesz spróbować

  • 67. Data: 2013-03-21 20:51:08
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 21 Mar 2013 16:43:15 +0100, ALEX Alpha MR wrote:

    > Że jesteś twardziel. Ja w 1998 miałem sztywne łącze, w porywach do 6 Mbit.

    Swiat nie zaczal się w 1998 :-)

    BTW, ile buliles za te 6Mbit/s w 1998? I rozumiem, ze prywatnie, nie w
    firmie? Bylo warto, zeby miec szybki usenet?

    > A na co mi smartfon bez multimediów?

    To bylo od razu tak dookreslic ,,nieuzywalnosc internetu'' :-)
    Wiesz, jak się nie ma kasy, to z niepotrzebnej rozrywki się dosc
    bezpiecznie rezygnuje.

    > Dochodzą do tego mapy, aktualizacje,

    Jak nie ma kasy na pakiet, to jest zawsze nocka na sciagniecie wiekszych
    rzeczy.

    > synchronizacje itd.

    No tak, te przepchanie paru kontaktow czy wydarzen z kalendarza to
    potrzebuje pasma jak cholera ;)

    > Owszem można przejechać z Władywostoku do Lizbony kaszlakiem, w zimie. Ale
    > jakoś nie widać chętnych na takie pomysły.

    Zawsze uwazalem, ze porownania motoryzacyjne są do d4.

  • 68. Data: 2013-03-21 21:11:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 21 Mar 2013 15:41:19 +0100, ALEX Alpha MR napisał(a):
    > Jak zobaczę i usłyszę, to uwierzę.

    No to uslysz :-)

    > A skąd wiesz jak szybko czytam?

    4 tys znakow na sekunde ? Z kompresja 8k ... wiem ze tak szybko nie
    czytasz.

    J.

  • 69. Data: 2013-03-21 21:16:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Usenetu uzywalem na modemie 14.4 (i wczesniej krotko na 9600).
    > Cos mi chcesz konkretnie powiedziec?

    A ja na 2400. Nawet znosnie dzialalo ... po przeproszeniu sie z vi :-)

> [...]
    > zmienilo przez 10lat w zawartosci netu?
    > Nie mowie, ze na dzis 32kbit/s to jest *komfortowy* dostep do sieci. Veto,

    No ale tez sie troche ten "internet" zmienil.
    Do czego chcesz go "uzywac" ? Poczta ze starymi znajomymi, usenet - owszem.
    Ale wiele innych dostepnych dzis uslug ... duzo danych transmituja cholery
    jedne ...

    J.

  • 70. Data: 2013-03-21 21:17:30
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 21 Mar 2013 19:51:08 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > Swiat nie zaczal się w 1998 :-)

    I nie skończył. Ale skoro 15 lat temu miałem takie łącze to teraz mam
    korzystać z 32kbit?

    > BTW, ile buliles za te 6Mbit/s w 1998?

    70zł

    > I rozumiem, ze prywatnie, nie w
    > firmie?

    Dobrze rozumiesz.

    > Bylo warto, zeby miec szybki usenet?

    Net nie kończy się na usenecie.

    > To bylo od razu tak dookreslic ,,nieuzywalnosc internetu'' :-)
    > Wiesz, jak się nie ma kasy, to z niepotrzebnej rozrywki się dosc
    > bezpiecznie rezygnuje.

    A jak sie ma to się korzysta z potrzebnych narzędzi.

    > Jak nie ma kasy na pakiet, to jest zawsze nocka na sciagniecie wiekszych
    > rzeczy.

    Nie masz kasy. Twój problem.

    > No tak, te przepchanie paru kontaktow czy wydarzen z kalendarza to
    > potrzebuje pasma jak cholera ;)

    Znowu multimedia Ci się "zniknęły".

    > Zawsze uwazalem, ze porownania motoryzacyjne są do d4.

    A ja tak nie uważam.