  • Data: 2011-10-13 12:25:30
    Temat: Re: Predkosciomierz
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-13 06:14, Tornad pisze:
    > Duzo jezdze wiec do glowy rozne pomysly czasem sie przytegola. Jednym z nich
    > jest projekt czy propozycja dla producentow samochodow, modyfikacji
    > predkosciomierza na nazwijmy go naturalny, bezpieczny czy nawet madry.

    Wykaz pieśni, które należy śpiewać podczas jazdy samochodem, gdy rozwija
    się następujące prędkości:

    80 km/godz.- Pobłogosław Jezu drogi ...

    90 km/godz.- To szczęśliwy dzień ...

    100 km/godz.- Cóż Ci, Jezu, damy ...

    110 km/godz.- Ojcze, Ty kochasz mnie ...

    120 km/godz.- Liczę na Ciebie, Ojcze ...

    130 km/godz.- Panie, przebacz nam ...

    140 km/godz.- Zbliżam się w pokorze ...

    150 km/godz.- Być bliżej Ciebie chcę ...

    160 km/godz.- Pan Jezus już się zbliża ...

    170 km/godz.- U drzwi Twoich stoję, Panie ...

    180 km/godz.- Jezus jest tu ...

    200 km/godz.- Witam Cię Ojcze ...

    220 km/godz.- Anielski orszak niech Twą duszę przyjmie ...

    UWAGA !

    ŚWIĘTY KRZYSZTOF jest z tobą,

    tylko do prędkości 120 km / godzinę

    Przy większych prędkościach, swoje miejsce oddaje ŚWIĘTEMU PIOTROWI !

    --
    pozdr
    Adam (AL)