  • Data: 2009-10-12 15:33:59
    Temat: Re: Prawa autorskie?
    Od: "greenman" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek K" <m...@W...kappa.pl>
    greenman wrote:
    > A nastepnym razem, jesli nie bedziesz chciala czegos dawac
    > znajomym - tak, zeby dysponowali tym wg wlasnej woli,
    > to po prostu im nie dawaj.
    > Bo "kto daje i odbiera ten ...."

    Ale ona nie odbiera, gdzie to wyczytałeś ?
    Chce tylko skorzystać ze swoich praw.
    -------------

    Takie akurat przyslowie...
    Aby uniknac zbednych dywagacji, podpowiem,
    ze jesli ja zycze sobie aby na zdjeciu ktore komus
    wysylam byl moj podpis, to najzwyklej go tam wklejam
    a nie bawie sie w zbieranie hakow na obdarowanych.
    To jakis absurd.
    Nie wyobrazam sobie abym do znajomego ktoremu wyslalem
    zdjecia bez podpisu a on opublikowal je w swoim profilu
    na jakims portalu, wysylal prosby o dodanie tam
    informacji o autorze podpierajac sie przy tym paragrafami!
    Takie traktowanie znajomych uwazam za wysoce "niezdrowe".
    ---