  • Data: 2009-10-14 20:52:34
    Temat: Re: Prawa autorskie?
    Od: M <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Henry(k) pisze:

    > A gdzie Daria napisała że je wysłała po to by je umieścili w
    > swoich galeriach.

    Umowa ustna jest też umową. A zgodnie z prawem autorskim licencja
    niewyłączna nie musi być pisemna. Widocznie znajomi zrozumieli, że mogą
    spokojnie umieścić zdjęcia gdziekolwiek i zapewne nie domagają się
    wyłączności na taką publikację ;-).

    Niestety technika dawno prześcignęła model prawa autorskiego wymyślonego
    po to, by zachować przywileje dystrybutorów dzieł w obliczu uciekających
    zysków z pośrednictwa (akt Królowej Anny i angielscy cenzorzy) .

    :-) Widzisz, a jej się spodobało ....

    M.