  • Data: 2010-11-03 22:05:17
    Temat: Re: Prąd na USB
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Proces Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console>
    zwrócił błąd:

    >> E, kanałowe, nie używam takich, ble :P
    >
    > Co to znaczy kanałowe?

    Takie na których napisali "in-ear". Douszne. Niehigieniczne. Tłumią
    dźwięki zewnętrzne, a generują własne kiedy poruszasz uszami.

    > Ponoć sprzęt audio jest tym lepszy im starszy.

    Kiedyś dawali albo odrobinę grubsze kabelki, albo z bardziej
    elastycznego stopu, więc później pękały. Teraz najważniejsze jest żeby
    kupować 1 na rok, a nie 1 na dziesięć lat.

    > Uszkodzony nie jest, choć łomotnął solidnie, co widać
    > po wygiętych ,,łapkach'' trzymających płytkę drukowaną.
    >
    > Ale jest wewnatrz lutowany niechlujnie.

    Tak, wewnątrz jest brzydki. Ale tak z większością sprzętów teraz.

    > Gdy był mokry, zawieszał się. Z jednej strony ma prostokątny
    > otwór na przeciwko mikrofonu, z drugiej -- okrągły do resetu.

    Ciekawe, może ma jakiś otwór, albo moja osłonka lepiej chroni niż
    myślałem. Bo ja mam bardzo często mokry, a trochę trwało zanim się
    zepsuł, i to nie do końca (na pamięć mogę obsługiwać menu). Ten do
    resetu przyda się pewnie wiele razy, ale na któryś z kolei White Screen
    of Death nie pomoże... :(

    --
    SK