  • Data: 2010-11-03 22:15:52
    Temat: Re: Prąd na USB
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Saiko Kila" unu5wdgkgxye$....@s...pl

    > Takie na których napisali "in-ear".

    A ja takie lubię. :)

    > Douszne. Niehigieniczne. Tłumią
    > dźwięki zewnętrzne, a generują własne kiedy poruszasz uszami.

    > Kiedyś dawali albo odrobinę grubsze kabelki, albo z bardziej
    > elastycznego stopu, więc później pękały. Teraz najważniejsze
    > jest żeby kupować 1 na rok, a nie 1 na dziesięć lat.

    :)

    > Ciekawe, może ma jakiś otwór, albo moja osłonka lepiej chroni niż
    > myślałem. Bo ja mam bardzo często mokry,

    Leżał w kałuży, gdy go podniosłem. :)

    > a trochę trwało zanim się
    > zepsuł, i to nie do końca (na pamięć mogę obsługiwać menu). Ten do
    > resetu przyda się pewnie wiele razy, ale na któryś z kolei White
    > Screen of Death nie pomoże. :(

    Pewnie tak. :)

    --
    ^ 750 ks 749 ^c 440 ko
    438
    | 740 .r.17 . 2930 01 739 F|l 430 .s
    . 427
    | 730 16 18 . . . 31 . 729 E|i 420 13 .1617 19
    . 24 . 02 416
    P|l 720 1314 ęł VVDD24 . 27 719 V|t 410 1415 rł 18
    22 .27 . 30 .01 413
    E|/ 710 15gu VVVV . . 709 |r 400 ęu 20
    . .26 29 31 406
    F|m 700 op *1920* 2223**2526 *28 02 699 1|y 390 gp
    *23 25 *28 393

    Postscriptum: Ja bym chciał, aby słuchawki łączyły się z urządzeniami bezprzewodowo
    na dużą odległość dając dobrą jakość dźwięku. Teraz mam w uchu
    słuchawkę BT -- jakoś koszmarna jak na muzykę. :) Do telefonu -- OK, ale nie do
    muzyki. :) Ponoć są takie słuchawki BT z wyjściem Jack 3.5 mm na zwykłe słuchawki,
    które dają doskonałe przenoszenie dźwięku po BT.