  • Data: 2010-10-31 15:56:05
    Temat: Re: Prąd na USB
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "BartekK" iak11h$dq4$...@m...internetia.pl

    > Jeśli używasz windowsa to Megager urządzeń > Kontrolery unisersalnej magistrali
    szeregowej (usb) > Główny koncentrator USB (będzie
    > pewnie ich wiele) > zakładka Zasilanie, masz tam podaną liczbę portów i urządzenia

    Mam -- jest tego siedem wpisów. Skąd mam wiedzieć, który wpis do którego
    gniazdka? (podłączając i odłączając urządzenia podpięte pod gniazdka?)
    Mam 4 gniazdka USB 2.0 wyprowadzone na obudowę. Wewnątrz może być do
    USB podpięta kamerka i BT -- to w sumie 6 sztuk. Do czego siódmy wpis
    w managerze? A może źle liczę? Wszystkich wpisów mam tam 17 -- 7,5,2,1,2.

    > na tych portach i wynegocjowane przez nie przydziały prądu.

    Trochę to skąpe informacje na tematy prądowe, ale dobre i takie.
    Chcę wiedzieć, ile prądu zabiera ładowanie ZENa i innych urządzeń,
    a tym samym, czy można je ładować bez linii sygnałowych, samymi
    drutami zasilającymi -- czyli bez negocjowania.

    Dziękuję za informacje.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'