  • Data: 2010-11-03 00:13:43
    Temat: Re: Prąd na USB
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Saiko Kila" k...@s...pl

    > E, kanałowe, nie używam takich, ble :P

    Co to znaczy kanałowe?

    > Najlepsze słuchawki jakie miałem w życiu były dodane do Walkmana Sony.
    > Wytrzymały ponad 10 lat używania i dobrze grały. Następne w kolejności
    > były te dodane do playera Sandiska, trzy lata przeżyły. Inne dwóch nie
    > wytrzymują no i dźwięk za życia mają dużo gorszy.

    Ponoć sprzęt audio jest tym lepszy im starszy.

    :)
    delikatny)

    > Cóż, ja mam kilka silikonowych opakowań extra do tego, bo mam też parę
    > ZENów, i myślałem że będę miał więcej, ale chyba zrezygnuję. Z zewnątrz,
    > wbrew temu co piszesz, jest wykonany bardzo porządnie. Z dobrych
    > materiałów. Może masz lekko uszkodzony.

    Uszkodzony nie jest, choć łomotnął solidnie, co widać
    po wygiętych ,,łapkach'' trzymających płytkę drukowaną.

    Ale jest wewnatrz lutowany niechlujnie.

    > W środku... Może być inaczej. A
    > raczej na pewno jest. Pada elektronika ekranu albo połączenie, co
    > zależnie od wersji firmware objawia się albo białym ekranem śmierci,
    > albo czarnym ekranem śmierci (można podmienić firmware w już zepsutym
    > jeśli komuś dany kolor się nie podoba). Nie pada nagle, czasem mija to
    > na trochę.

    Gdy był mokry, zawieszał się. Z jednej strony ma prostokątny
    otwór na przeciwko mikrofonu, z drugiej -- okrągły do resetu.

    > Czy to zwykły ZEN, taki jak ten w linku niżej, czy iteracja (np. Xfi)?
    > http://www.ubergizmo.com/fr/archives/2007/09/lecteur
    _media_creative_zen.php

    Wygląda jak ten, ale jest porysowany i ma starte napisy.

    > Jeśli ten, to IMO lepiej mieć nie na karcie piosenki a w głównej
    > pamięci, bo trochę więcej możliwości kontroli to daje.

    Chyba tak, ale ja z tego ZENa nie korzystam zbyt intensywnie.

    --
    ^ 750 ks 749 ^c 440 ko
    438
    | 740 .r.17 . 2930 01 739 F|l 430 .s
    428
    | 730 16 18 . . . 31 729 E|i 420 13 .1617 19
    . 24 . 416
    P|l 720 1314 ęł VVDD24 . 27 719 V|t 410 1415 rł 18
    22 .27 . 30 .01 413
    E|/ 710 15gu VVVV . . 709 |r 400 ęu 20
    . .26 29 31 406
    F|m 700 op *1920* 2223**2526 *28 690 1|y 390 gp
    *23 25 *28 393