  • Data: 2010-11-02 17:43:33
    Temat: Re: Prąd na USB
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Proces Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console>
    zwrócił błąd:

    > Teraz ZEN ma się dobrze. Wewnątrz jest **lekko** poturbowany, ale cały i sprawny.
    >
    > http://emmerson.com.pl/sluchawki.htm HE28
    > złocone styki wtyczki, solidne sznurki zakładane na szyję, wieszak do ZENa
    > z solidnym zapięciem/zatrzaskiem, otwarte słuchawki (bardzo dobrej jakości)
    >
    > takie kupiłem 3 pary; i jedną HE18; podobne, ale przewody są bardzo długie,
    > i nie są sznurkowate

    E, kanałowe, nie używam takich, ble :P

    Najlepsze słuchawki jakie miałem w życiu były dodane do Walkmana Sony.
    Wytrzymały ponad 10 lat używania i dobrze grały. Następne w kolejności
    były te dodane do playera Sandiska, trzy lata przeżyły. Inne dwóch nie
    wytrzymują no i dźwięk za życia mają dużo gorszy.

    > Cały ZENik trzyma się dobrze. Chińska, niechlujna robota, ale pracuje poprawnie. :)
    > Jest mocno (bardzo mocno) podrapany -- ktoś słabo o niego dbał. :) (albo nie miał
    > nigdy do czynienia z okularami -- ja mam okulary od ponad 43 lat, więc wiem, jak
    > dbać o takie drobiazgi -- ekranik, czy ZEN w ogóle, to nie kobieta, jest delikatny)

    Cóż, ja mam kilka silikonowych opakowań extra do tego, bo mam też parę
    ZENów, i myślałem że będę miał więcej, ale chyba zrezygnuję. Z zewnątrz,
    wbrew temu co piszesz, jest wykonany bardzo porządnie. Z dobrych
    materiałów. Może masz lekko uszkodzony. W środku... Może być inaczej. A
    raczej na pewno jest. Pada elektronika ekranu albo połączenie, co
    zależnie od wersji firmware objawia się albo białym ekranem śmierci,
    albo czarnym ekranem śmierci (można podmienić firmware w już zepsutym
    jeśli komuś dany kolor się nie podoba). Nie pada nagle, czasem mija to
    na trochę.

    > Najpierw wrzuciłem na kartę piosenki Anny Jantar.

    Czy to zwykły ZEN, taki jak ten w linku niżej, czy iteracja (np. Xfi)?
    http://www.ubergizmo.com/fr/archives/2007/09/lecteur
    _media_creative_zen.php
    Jeśli ten, to IMO lepiej mieć nie na karcie piosenki a w głównej
    pamięci, bo trochę więcej możliwości kontroli to daje.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8