  • Data: 2012-10-16 23:20:42
    Temat: Re: Praca dla elektronika w Polsce?
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > No, poczekamy, zobaczymy - profesjonalistow moze zabraknac, tzn takich co
    > potrafia cos zrobic :-)

    Tutaj masz rację, jest źle, bardzo źle. Napisał bym więcej, ale nie ten
    temat, a i jako żale mogło by być odebrane ;)
    Pamiętasz Omegę i jego testy pracownicze?

    > Tylko ze branza automotiv to tak raczej za Odra ...

    Absolutnie nie, wręcz przeciwnie. Do każdego samochodu coś się w PL
    produkuje. Dzisiaj się dowiedziałem, że niedaleko mnie goście robią
    części do Tata. Jak to możliwe... nie wiem.

    > Tylko wiesz - na nietypowy domofon moze byc dziesiatki tysiecy chetnych.
    > Interfejs bedzie jeden, czy kilka.

    Wtedy to już typowy domofon i bardziej będzie opłacało się go zrobić
    poza PL :)
    Działa wtedy zresztą inne prawo, skali. Firmy wychodzą wtedy z garażu.

    > A sprawy sie komplikuja i coraz bardziej skomplikowane jest zrobienie
    > "prostego miedzymordzia". Coraz drozsze wiec, i coraz mniejsze checi
    > szefow.

    Czasami nie ma wyjścia.
    Co zrobisz z testerem jakiegoś ustrojstwa (tester za grubą kasę), gdy
    ten spadnie przypadkowo z TIR-a? Zapewne poszukasz elektronika do
    naprawy (mechanicznie dasz radę, ale automatyk elektroniki dedykowanej
    Ci nie naprawi).

    Miłego.
    Irek.N.