  • Data: 2012-10-17 11:49:21
    Temat: Re: Praca dla elektronika w Polsce?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irek N." napisał w wiadomości grup

    >I to bardzo.

    A moglbys sypnac garsc przykladow ? Kto, co ?

    O, tu mam jeden przyklad
    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,12347426,Kolejne
    _bankructwo__Tym_razem_Transsystem__Zlecenia.html
    A prosze jak pieknie bylo, pomagalismy Niemcom Porsche robic.

    >Jarek, zupełnie nie wiesz co piszesz. Sorki, ale w tej dziedzinie nie
    >masz doświadczenia.

    Bo tez nie bardzo wiem co masz na mysli, tym niemniej apetyt i
    potrzeby rosna - nie da sie juz zrobic "prostego interfejsu za duze
    pieniadze", teraz trzeba przebrnac przez wiele zagadnien. W tym np
    normy od CE/EMC :-)
    Od kazdego miec czlowieka, wysylac nie wiadomo gdzie na przeszkolenia,
    polowe czasu rezerwowac na nauke ..

    J.