  • Data: 2012-10-17 09:44:40
    Temat: Re: Praca dla elektronika w Polsce?
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale zobacz co - niestety, ale high tech to nie u nas, i elektronik
    > konstruktor sie nie pozywi.
    > Czy moze sie myle ?

    I to bardzo.

    > No, naprawi, ale w ten sposob to sie krajowa elektronika nie rozwinie.

    Zaraz, zaraz, gdzieś w korzeniu wątku czytałem, że miało być o pracy dla
    elektroników, kraju w to nie mieszaj. Krajową elektronikę zarżnęliśmy
    przy okazji przemian ustrojowych i raczej nie mamy szans na odbudowanie
    czegokolwiek (bo i po co, w dzisiejszych czasach).

    > A jakbys chcial tester zrobic ... zaraz sie okaze ze musi byc usb, i miec
    > driver pod windows, i biblioteke do prezentacji, a w ogole to czemu nie
    > jest BT/wifi/mulimedialny ..

    Jarek, zupełnie nie wiesz co piszesz. Sorki, ale w tej dziedzinie nie
    masz doświadczenia.

    Miłego.
    Irek.N.