  • 31. Data: 2010-06-10 20:33:53
    Temat: Re: Praca dla elektronika praktykującego.
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
    news:hurcd2$r03$1@news.dialog.net.pl...

    > Żeby wszystko dopowiedzieć - nie czepiam się, tylko zaciekawiło mnie
    > pytanie.

    Właśnie miałem napisać, że może nie chodziło o dojazd, ale widzę, że
    zainteresowany sam wyjaśnił.

    BTW, czasem trafiają się tak tragicznie skomunikowane miejsca, że szanse
    dotarcia mają wyłącznie zmotoryzowani, co może dla niektórych być
    problemem (a miejsce wybrano na firmę, bo było tanio a szef i tak jeździ
    autem). Wielkość miasta jest tu drugorzędna (poczynając od rozmiaru, który
    wyklucza dotarcie na pieszo) :)

    e.

  • 32. Data: 2010-06-10 20:41:30
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 10/06/2010 20:02, Irek N. wrote:
    > No i fantastycznie, gratuluję. Ja natomiast wolę zobaczyć projekt,
    > dotknąć prototypu, pogadać przy pepsi, przymierzyć do kieszeni dopiero
    > co wyfrezowanej obudowy przykładowo.

    A pizza to gdzie? Aaaa... no tak, pizza tylko dla tego 'wybranego' ;-)

    PS: I tak Ci sie nie oberwalo ;-)

    --
    Jerry1111

  • 33. Data: 2010-06-10 20:56:01
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > A pizza to gdzie? Aaaa... no tak, pizza tylko dla tego 'wybranego' ;-)

    A pewnie, pewnie, mam zaległą, może następną razą się uda (czasu mam
    może 1% więcej ostatnio, więc dam radę) :) Plany?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 34. Data: 2010-06-10 22:17:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> wrote in message

    > ale to NIE jest tłumaczenie.
    > IMHO oferta jest zupełnie w porządku i nie za bardzo rozumiem, dlaczego
    > parę osób z automatu się zaczęło czepiać.

    Wyluzuj - emotikona nie zauważyłeś?

  • 35. Data: 2010-06-11 10:46:03
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    > Wyluzuj - emotikona nie zauważyłeś?

    jestem spokojny. Jestem spokojny. Jestem spokojny. Jestem spokojny :)

    e.

  • 36. Data: 2010-06-11 11:07:53
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > Niekoniecznie. Ja się spotkałem z taką rekrutacją (na programistę w
    > Warszawie), że za darmo trzeba było pracować nad częścią rzeczywistego
    > projektu przez tydzień. A po tygodniu dopiero dostawałeś informację czy
    > się ew. nadajesz.

    ...i gdyby nie nasze polskie bezrobocie, to nikt szanujący się by nie
    aplikował...

    Ostatnio widziałem ogłoszenie pracy na pełnym etacie... w ogłoszeniu
    pisali, że wymagają dyspozycyjności, pracy 8h/dzień, ale własnego
    samochodu itp. , umowa o DZIEŁO (więc żadnego ubezpieczenia, składek,
    nic!!)... i chętni byli...

    Konop

  • 37. Data: 2010-06-11 19:08:48
    Od: "Papa5merf" <t...@l...la>

    Órzytkownik "Irek N." napisał:
    > Papa, naucz Ty się najpierw pisać. Irek.N.

    pisać jusz umim, może ty siem naucz czytać?:O)
    a lepiej to poważnie się zastanuf jakiego pracownika szukasz, z jakimi
    umiejętnościami, do jakiej pracy i za ile, jeśli nie masz pojęcia to bież
    każdego na tszy miesięczy okres prubny:O)

  • 38. Data: 2010-06-11 19:08:50
    Od: "Papa5merf" <t...@l...la>

    Órzytkownik "entroper" napisał:

    > ale to NIE jest tłumaczenie.
    > IMHO oferta jest zupełnie w porządku i nie za bardzo rozumiem, dlaczego
    > parę osób z automatu się zaczęło czepiać.

    ogłoszenie jak na naszą polsze jestt fporzątku, czyli normalka, masz
    fssystko umić, fszystko wiedzieć, zajmować się jusz tym samym kilka lat, a
    płaca, no właśnie, całkiem dobra, ale dla kogoś na budowie, chociasz i tam
    ponoć wybredzają:O)

  • 39. Data: 2010-06-11 19:08:56
    Od: "Papa5merf" <t...@l...la>

    Órzytkownik "zenek" napisał:

    > To pisz od razu ze szukasz kumpla do pepsi nie pracownika do projektu.

    na pepsi to się dopiero zaczyny, strach pomyśleć co będzie dalej!:O)

  • 40. Data: 2010-06-11 22:00:24
    Od: Adam <b...@a...pl>

    Papa5merf pisze:

    Wszystko prawie dobrze, ale nie rób więcej takich byków jak poniżej :>

    > poważnie

    powarznie

    > się

    siem