  • 1. Data: 2010-06-08 13:17:34
    Temat: sterowniki do kabelka do nokii
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    kupiłem sobie do pewnych celów kabelek CA-42... czy istnieje możliwość
    sprawdzenia na jakim scalaku jest to zrobione - programowo? żeby później
    sciągnąć sterowniki?
    jest jakiś plik na stronach nokii, ale w nim nie ma żadnych plików ze
    sterami - jest tylko jeden *.msi... rozpakowałem go, ale nie ma nadal
    sterowników... jak dorwać się do sterowników do tego kabelka - to konwerter
    usb - szeregowe...

  • 2. Data: 2010-06-08 13:27:03
    Temat: Re: sterowniki do kabelka do nokii
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    FTDI to nie jest...

  • 3. Data: 2010-06-08 13:34:04
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 08.06.2010 15:17, schrieb identifikator: 20040501:
> [...]
    > sterami - jest tylko jeden *.msi... rozpakowałem go, ale nie ma nadal
    > sterowników... jak dorwać się do sterowników do tego kabelka - to

    startujesz ubuntu lub innego linuxa z płytki (jak go nie masz
    zainstalowanego), a potem komenda lsusb daje ci listę wsiech ustrojstw
    podłączonych do usb. Jak się nie przedstawi z imienia i nazwiska, to
    możesz poszukać po kodzie hex w sieci.

    Waldek

  • 4. Data: 2010-06-08 14:01:20
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

> [...]
    > zainstalowanego), a potem komenda lsusb daje ci listę wsiech ustrojstw
    > podłączonych do usb. Jak się nie przedstawi z imienia i nazwiska, to

    nie mam chwilowo dostępu do linuxa, może coś pod windows? może macie jakieś
    typy co to może być za scalak?

  • 5. Data: 2010-06-08 14:58:03
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    sorki, co ja źle robię? windows xp sp2

    zassałem sobie sterownik do ftdi: CDM 2.06.00 WHQL Certified

    próbuję zobaczyć co w nim siedzi, więc wybieram Panel Sterowania/Dodaj
    sprzęt/Z dysku... i po wybraniu odpowiedniego pliku - *.inf... dupa... nie
    wyświetla mi żadnych urządzeń... co ja źle robię? trochę OT, sory... nie
    rozumiem dlaczego nie pokazuje mi urządzeń z tego sterownika... help!

  • 6. Data: 2010-06-08 15:51:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:hulltm$ei8$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    > ja źle robię? trochę OT, sory... nie rozumiem dlaczego nie
    > pokazuje mi urządzeń z tego sterownika... help!

    Nic nie instalujesz, tylko podlaczasz.
    Jak podlaczysz, to w menedzerze urzadzen znajdujesz nieznany
    sprzet, i tam we wlasciwosciach masz odpowiednie identyfikatory.
    Po czym zaczynasz szukac co to moze byc za producent i co za
    urzadzenie.

    Jesli jestes pewny ze to jest na FTDI, to mozna sciagnac
    odpowiednie drivery do FTDI, po czym dopisac do pliku inf
    odpowiednie identyfikatory.
    Windows to wtedy pieknie zainstaluje i przy nastepnym podlaczeniu
    znajdzie. I moze nawet bedzie dzialac.

    J.

  • 7. Data: 2010-06-08 16:14:14
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    anegdota:

    mój kumpel wylutował z płyty PC 6 slotów PCI i wlutował je w inną płytę PC
    ;o)...

  • 8. Data: 2010-06-08 16:32:17
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    zanim ubuntu się zassie, na sterach od innego kabelka wykrywa mi coś
    takiego:
    http://hidusb.pl/usb-rs.PNG
    znacie może ten scalak? jakieś stery?

  • 9. Data: 2010-06-08 17:00:17
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> wrote in message
    > zanim ubuntu się zassie, na sterach od innego kabelka wykrywa mi coś
    > takiego:
    > http://hidusb.pl/usb-rs.PNG
    > znacie może ten scalak? jakieś stery?

    Profilic PL-2303

    c.

  • 10. Data: 2010-06-08 17:26:53
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
    > anegdota:
    >
    > mój kumpel wylutował z płyty PC 6 slotów PCI i wlutował je w inną płytę
    > PC ;o)...
    I? Działało?

    Michoo