  • 1. Data: 2010-06-08 18:37:44
    Temat: Praca dla elektronika praktykującego.
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Sorki za temat lekko spamowy, ale pomyślałem że może wśród bractwa jest
    osoba szukająca lub chcąca zmienić pracę i zainteresują ją oferta.

    Poszukuję pracownika biegłego w temacie uC (nie precyzuję jakich, gdyż
    na dłuższą metę nie ma to na początku znaczenia), mającego jakieś
    doświadczenie w programowaniu (przykładowo transmisja z uC->PC
    bezprzewodowo) i mającego za sobą pomyślnie wdrożone projekty. Jednym
    słowem kogoś samodzielnego z pasją w dziedzinie elektroniki cyfrowej.
    Zatrudnienie na umowę o pracę, cały etat w Bielsku-Białej lub na terenie
    śląska (planowane jest biuro w Bytomiu).
    Aby uciąć spekulacje na wstępie powiem, że przewidywane jest
    wynagrodzenie na poziomie 2.5-3.5k netto plus ewentualne premie, jeśli
    praca będzie wykonywana sumiennie i będzie kończyła się kolejnymi
    wdrożeniami.

    Piszcie jeśli macie jakieś pytania, chętnie odpowiem. Będę natomiast
    nieobecny w środę. Możecie na
    irek na serwerze 1024 kropka pl
    aby nie zaśmiecać grupy niepotrzebnym spamem.

    Wszelkie dokumentacyjne historie natomiast (CV, list) proszę na adres:
    wojtek na serwerze jwinvestment kropka com

    Współpracę rozpoczniemy małym testem, więc z góry dziękuję osobom
    mającym zamiar dopiero się elektroniki nauczyć. Sorki ale tym razem nie
    mam na to czasu.

    Irek.N.

  • 2. Data: 2010-06-08 19:01:22
    Temat: Re: Praca dla elektronika praktykującego.
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Irek N. pisze:
> [...]
    >
    > Współpracę rozpoczniemy małym testem, więc z góry dziękuję osobom
    > mającym zamiar dopiero się elektroniki nauczyć. Sorki ale tym razem nie

    Sprecyzuj temat bo bezprzewodowo i uC to szeroki zakres i ciezko znalezc
    kogos takiego kto ogarnie wszystkie uC i wszelkie sposoby transmisji
    bezprzewodowej.

  • 3. Data: 2010-06-08 19:17:07
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Sprecyzuj temat bo bezprzewodowo i uC to szeroki zakres i ciezko znalezc
    > kogos takiego kto ogarnie wszystkie uC i wszelkie sposoby transmisji
    > bezprzewodowej.

    Ależ nie chodzi o wszystkie uC. W zupełności wystarczy jeśli będzie znał
    jedną rodzinę, byle dobrze. Zresztą, jeśli ma się opanowaną jedną, to
    poznanie drugiej nie jest już takie kłopotliwe i nie mam na myśli
    drugiej, później trzeciej i tak dalej. W zasadzie to nikt nie będzie się
    wtrącał zbytnio, jeśli wybierze samodzielnie coś sensownego od strony
    technicznej. Podobnie z protokołem - to tylko przykład zresztą.

    Irek.N.

  • 4. Data: 2010-06-08 20:32:41
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Zatrudnienie na umowę o pracę, cały etat w Bielsku-Białej lub na terenie
    > śląska (planowane jest biuro w Bytomiu).

    To chyba pierwsza powazna oferta w historii polskiego usenetu.
    Szkoda, ze tak daleko:-( Zdradz prosze czemu samodzielna osoba nie moze
    pracowac na umowe o dzielo i zdalnie. Chyba lepiej zaplacic za prototyp
    + dokumentacje, niz za siedzenie 8 godzin.
    Ale i tak milo, ze na naszym rynku pracy potrzeba kogos innego niz key
    account managerow i agentow ochrony;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2010-06-08 20:58:23
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Irek N. pisze:

> [...]
    > wtrącał zbytnio, jeśli wybierze samodzielnie coś sensownego od strony
    > technicznej. Podobnie z protokołem - to tylko przykład zresztą.

    Jak mowi reklama takie rzeczy to tylko w erze. Zauwaz ze uC zaczynaja
    sie od np od ATTINY i nie sadze zeby ktos kto zna doskonale te klase uC
    potrafil cos sensownego zrobic z PowerPC i odwrotnie. Podobnie z
    bezprzewodem moze to byc prosta transmisja kilku bitowa typu pilot TV
    albo WiFi.
    To tak jakbys chcial zatrudnic do serwisu mercedesa faceta co sie zna na
    snopowiazalkach.

    Sprecyzuj konkretnie swoje potrzeby a pewnie ktos sie odezwie .

  • 6. Data: 2010-06-08 21:20:26
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2010-06-08 22:58:23 +0200, zenek <z...@o...pl> said:

    > To tak jakbys chcial zatrudnic do serwisu mercedesa faceta co sie zna
    > na snopowiazalkach.

    Jak się zna na snopowiązałkach, to mercedesa też się nauczy. Gorzej w
    odwrotną stronę... Snopowiązałki nie ma jak podłączyć "pod komputer"...
    Eeeee... to się nie da naprawić !!! ;))))

    --
    DJ

  • 7. Data: 2010-06-08 21:45:16
    Od: zenek <z...@o...pl>

    "
[...]

    Tak w ogole to chyba raczej NTG i temat na grupe developerow.

  • 8. Data: 2010-06-09 00:37:29
    Od: <s...@p...onet.pl>

    > To chyba pierwsza powazna oferta w historii polskiego usenetu.

    Zgadzam się. Rzeczowo i konkretnie w miarę, a tu się koledzy z letka
    przyczepiają niektórzy...
    Jak ktoś pisze same ogólniki, to się robi afera, że naciąganie, brak
    konkretów itp itp.
    A jak ktoś (rzadko) da sensowną ofertę to się czepiacie, że NTG.
    Może i NTG (chociaż nie wiem), ale za rzeczowość rzadką należy się pochwała
    a nie uwagi jakieś...

  • 9. Data: 2010-06-09 01:33:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Irek N." <j...@t...tajny.jest> wrote in message
    > Współpracę rozpoczniemy małym testem, więc z góry dziękuję osobom mającym
    > zamiar dopiero się elektroniki nauczyć. Sorki ale tym razem nie mam na to
    > czasu.

    Czy praca nad testowym projektem będzie opłacona niezależnie od wyniku
    testu? Czy ta inwestycja w pracę nad testem ma być jakimś bezzwrotnym
    wianem jaki kandydat wnosi do przyszłego "związku małżeńskiego"?
    Byłoby tu wtedy podejrzenie że ktoś sobie chciałby zrobić kilka "testowych"
    projekcików za darmo... ;-)

  • 10. Data: 2010-06-09 07:22:54
    Od: "wilkxt" <w...@w...pl>

> [...]
    > wianem jaki kandydat wnosi do przyszłego "związku małżeńskiego"?
    > Byłoby tu wtedy podejrzenie że ktoś sobie chciałby zrobić kilka

    Ja zrozumiełem ze to bedzie jakis test(pytania weryfikujace jakieś minimalne
    praktyczne umiejetnosci) przy rozmowie, a nie testowy projekt

    Pozdrawiam
    Tomek W