  • Data: 2010-06-09 17:03:55
    Temat: Re: Praca dla elektronika praktykującego.
    Od: "Papa5merf" <t...@l...la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "zenek" napisał:

    > Poszukuję pracownika biegłego w temacie uC (nie precyzuję jakich, gdyż na
    > dłuższą metę nie ma to na początku znaczenia), mającego jakieś
    > doświadczenie w programowaniu (przykładowo transmisja z uC->PC
    > bezprzewodowo) i mającego za sobą pomyślnie wdrożone projekty."

    no tak, dajesz człowieku ogłoszenie i sam nie maszs zielonego pojęcia w
    temacie, a stawiasz jakieś wydumane wymagania i mówisz co kto ma umieć,
    puknij no się w lep!:O)

    jak by ktoś poważnie potraktował tfoje ogłoszenie to po dojściu do
    wynagrodzenia ryknoł by śmiechem:O)

    typowe ogłoszenie frajera dla frajera typu: szukam pracownika z 5letnim
    dośfiatczeniem, po studiach a najlepiej na 4tym roku, biegły angielski i
    francuski, do pracy pszy "sam nie wiem czym", atrakcyjne wynagrodzenie jak
    na pracownika McDonalda:O)