  • Data: 2010-06-10 14:39:39
    Temat: Re: Praca dla elektronika praktykującego.
    Od: zenek <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Irek N. pisze:

    > Najpierw trzeba się _odsiać_ niestety. Swoją drogą podejmiesz pracę
    > jeśli jest w sąsiedztwie, inaczej nie?
    >
    > Miłego.
    > Irek.N.

    Heh juz widze ten projekt z takim podejsciem.

    Pracowalem przy 2 projektach urzadzen elektronicznych, firma
    zleceniodawca siedziba Hamburg kilku innych wspolpracownikow Wegry,
    Chiny i Grecja kontakt jedynie przez PSN i Skype. Jakos nie stanowilo
    to dla zleceniodawcy problemu ze nigdy sie nie widzielismy w
    "rzeczywistym swiecie".