    Subject: Re: Poziom intelektualny TIR-owców.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sat, 25 Aug 2018 07:48:41 +0200

    W dniu 2018-08-24 o 23:21, J.F. pisze:

    > Ty stoisz dlugo, a oni krocej, i kto tu jest madrzejszy ? :-)

    Gdyby nie ich działanie to ruch odbywałby się płynnie bez konieczności
    zatrzymywania.
    Jadąc w kierunku miasta wyjeżdżam na tą drogę na tym zwężeniu i widzę co
    się dzieje właśnie na tym zwężeniu. Jadą pojedyncze samochody w sporych
    odstępach, a kilometr dalej jest czoło tego korka utworzone z 2 TIR-ów.
    Dopiero jak debile widzą, że na zwężeniu jest pusto to odpuszczają i
    zjeżdżają na prawy pas wypuszczając po 2-3 osobówki, które przyspieszają
    i przejeżdżają zwężenie. Zanim następni debile się połapią, że sobie
    robią źle i odblokują lewy pas to chwilę to trwa.
    Może jak znajdę trochę czasu nagram cały ten cyrk i puszczę na YT.

    > No to trzeba sie przelamac na czas remontu.

    Już chyba wiem co zrobię. Napuszczę w tamten rejon ITD.

    > Jakos nie bardzo wierze. Skad mialby sie ten korek brac ?

    Tłumaczę, że jest generowany sztucznie przez debili w TIR-ach, którzy
    blokują obydwa pasy ruchu + pas awaryjny.
    Prawdopodobnie nawołują się przez CB "debilki, debilki, mamy zwężenie i
    trzeba utworzyć zamek".
    Nadjeżdża "fala" aut prowadzona po 2 TIR-y obok siebie. Co kawałek po 2
    TIR-y zajmujące obydwa pasy ruchu i blokujące pas awaryjny.
    Jest to do tego stopnia absurdalne, że jak zablokowałem debila, który
    blokował prawy pas ruchu i pas awaryjny to ten debil co jechał za mną
    lewym pasem jechał naszym tempem, a przed nami zrobiła się pusta luka z
    pół kilometra, a może i dalej (ok. pół kilometra widoczność ze względu
    na wzniesienie) na obydwu pasach. Uciekło tylko parę osobówek.
    Kiedy tylko debil odblokował pas awaryjny to za mną do zjazdu pojechał
    cały sznurek aut osobowych. Co najmniej kilkanaście, które zmuszone były
    jechać w korku za tym debilem.

    > No chyba ze ... te osobowki z lewego pasa sie usiluja przebic do
    > zjazdu przez kolumne tirow ...

    Ale jakby debile puścili osobówki to sami nie musieliby stać w korku. W
    korku, który sami generują.
    Po prostu osobówki pojechałyby szybciej, opuściły ten obszar i pokonały
    zwężenie, a za nimi debile w TIR-ach. Wszystko odbyłoby się z prędkością
    ograniczenia jakie jest na zwężeniu.

    > Mysle, ze lokalny posel PiS powinien to zalatwic :-)

     Wątpię. Może gdyby to była droga pielgrzymki ... :-D