-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!g
oblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Uzytkownik <a...@s...pl>
Subject: Re: Poziom intelektualny TIR-owców.
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5b7f127f$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
<pln5u1$ugp$1@node1.news.atman.pl>
<5b7fa043$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
<1xxy6kjjqk0pl$.1nyajtvv0o9y6$.dlg@40tude.net>
X-Mozilla-News-Host: news://news.neostrada.pl
Date: Fri, 24 Aug 2018 22:02:08 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <1xxy6kjjqk0pl$.1nyajtvv0o9y6$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Content-Language: pl
Lines: 82
Message-ID: <5b806436$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 31.42.14.107
X-Trace: 1535140918 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 674 31.42.14.107:49860
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2638732
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-08-24 o 10:06, J.F. pisze:
> I to uwazasz za głupote ? Z ich punktu siedzenia to jest bardzo madre
> dzialanie :-)
Na miarę ich ilorazu inteligencji, który jak widać jest bardzo niski.
> Blokuja stojac na drodze, czy podjezdzaja do przodu razem z tym na
> prawym pasie ?
Razem z tym na prawym, a ten na prawym blokuje 2 pasy.
>> Reakcją innych kierowców
>> jest przedwczesne wciskanie się na prawy pas.
> Ale to jest dopiero glupota :-)
>
> Daj dobry przyklad, ustaw sie za tirem i spokojnie, bez klaksonu i
> migania, pojedz za nim az do zwezenia. Moze przyciagniesz innych.
Dawałem szanse jadąc za nimi z włączonym prawym kierunkowskazem.
Ale stwierdziłem, że najlepsza metoda to wyprzedzić, wpierdolić się
przed debila na prawy pas i jechać bardzo wolno, tak długo, aż debil
odblokuje pas awaryjny i umożliwi jazdę lokalnym kierowcom do zjazdów. W
międzyczasie wielu kierowców ma okazję wyprzedzić z lewej i zjechać do
zjazdu.
>> Miejscowi wykorzystują pas
>> awaryjny, aby dojechać do jednego z 3 zjazdów w kierunku osiedli
>> mieszkalnych.
> I co proponujesz ?
> a) ustawiac sie grzecznie na 2 pasach, korek sie skroci i nie bedzie
> siegac zjazdow ?
> b) przyslac policjantow z mandatami, utemperuja tiry, bedzie je mozna
> wyprzedzic lewym pasem, a przed zjazdem myk na prawy,
> c) ustawic tymczasowe znaki, ze lewy pas prosto, a prawy skreca
> w prawo ?
Może Ty coś zaproponuj.
Jak to wygląda od drugiej strony tzn. od strony zwężenia?
Przez zwężenie jadą pojedyncze auta te, którym uda się wyrwać, a ok.
3-4km przed tym zwężeniem debile z TIR-ów robią sztuczny korek, blokując
wszystkie pasy włącznie z awaryjnym i jadąc coraz wolniej.
Wystarczyłoby, żeby TIR-owcy grzecznie jechali prawym pasem, puścili
lewym pasem osobówki i nie blokowali pasa awaryjnego i ruch odbywałby
się całkowicie płynnie.
Samochody nadjeżdżają falami zgodnie z cyklem pracy świateł
zamontowanych ok. 3km wcześniej. Ale wyprzedzanie i blokowanie przez
TIR-y zaczyna się już na tych światłach.
Prawdopodobnie debile z TIR-ów skrzykują się przez CB, żeby się bawić w
regulatorów ruchu. Wystarczyłoby puścić osobówki lewym pasem, a TIR-y
spokojnie przejeżdżałyby to zwężenie z prędkością ok. 70km/h.
>> Niestety codziennie debile w TIR-ach celowo blokują ten
>> pas awaryjny, co powoduje, że korek jeszcze bardziej się powiększa do
>> ponad 10 kilometrów uniemożliwiając ludziom powrót do domów. W godzinach
>> szczytu ponad 80% samochodów właśnie potrzebuje się dostać do tych
>> zjazdów, które celowo blokowane są przez debili i z TIR-ów.
> Nie ma kto CB, zeby im powiedziec ?
Mam awersję do CB.
> Ale moze za duzo cwaniakow w BMW wciskalo sie awaryjnym :-)
>
> Temat trwa juz ze 25 lat. I co ? I nic.
> Cały narod jest debilny :-(
>
>> Codziennie powtarza się ten sam scenariusz w godzinach szczytu. Gdyby
>> pozostawili pusty pas awaryjny dla kierowców lokalnych to korek
>> zmniejszyłby się kilkakrotnie.
> Gdyby ci co jada prosto ustawili sie grzecznie za blokujacym tirem, to
> moze nie byloby problemu.
Rzecz w tym, że ten korek robi się ok. 3-4km przed tym zwężeniem, a na
kilkaset metrów przed zwężeniem debile z TIR-ów widzą pusty pas to
odpuszczają . Wtedy osobówki przyspieszają i przejeżdżają to zwężenie w
dużych odstępach.
Postawić znak zakazu wyprzedzania samochodami ciężarowymi.
Postawić policjantów niech napierdalają mandatami tych debili z TIR-ów,
którzy wyprzedzają i jadą dwoma pasami jednocześnie oraz tych, którzy
utrudniają jazdę innym.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.08.18 23:21 J.F.
- 25.08.18 07:48 Uzytkownik
- 25.08.18 09:51 l...@g...com
- 25.08.18 10:45 Zenek Kapelinder
- 25.08.18 11:30 Shrek
- 25.08.18 19:28 Zenek Kapelinder
- 25.08.18 19:36 Shrek
- 25.08.18 21:13 Zenek Kapelinder
- 25.08.18 21:58 l...@g...com
- 25.08.18 22:06 Shrek
- 25.08.18 23:48 nadir
- 25.08.18 23:50 J.F.
- 25.08.18 23:55 nadir
- 26.08.18 00:19 Uzytkownik
- 26.08.18 01:44 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=