  • Date: Wed, 15 Apr 2009 08:00:17 +0200
    From: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Powrót - z lustra do kompaktu

    Weronika pisze:

    > Więc aparaty nad którymi myślę, chyba, że jest coś podobnego a równie
    > interesującego:
    > - Canon SX1
    > - Sony H50
    > - Sony SX1 - 9 mln matryca ale ciekawe funkcje
    > - Nikon P90
    > - Panasonic FZ28
    > - Fuji S8100fd

    > Z pozdrowieniami Werreq

    Dzien dobry,

    Miesiac temu medytowalem nad identyczna lista :-)

    O ile pamietam:
    Canon nie ma RAW i jest jakby za drogi.
    Canon i Sony H50 nie maja dluzszych (nocnych) czasów naswietlania.
    H50 ma w zestawie pilota - to moglaby byc ciekawa rzecz.

    Ostatecznie padlo na FZ28 (szeroki kąt, 18x zoom, zdjecia brzytwa,
    cena ~1000 zl).
    Ale znienacka okazalo sie, ze jest klopot z mocowaniem
    filtrów. Dokupilem baaaardzo niewygodny system Cokin,
    który po dokręceniu do FZ28 na domiar zlego winietuje
    rogi przy pewnym ustawieniu. Na to tez warto zwrócic uwage.
    Duze zoomy nie ulatwiaja mocowania filtrów.

    pozdro
    --
    A S