    Newsgroups: pl.comp.programming
    From: PK <P...@n...com>
    Subject: Re: Potyczki
    <ewd1i0qnibgg$.1bv0v9us5813v$.dlg@40tude.net>
    <s...@n...notb-home>
    <h...@4...net>
    <s...@n...notb-home>
    <a...@n...plus.net>
    <s...@n...notb-home>
    <a...@n...plus.net>
    <s...@n...notb-home>
    <a...@n...plus.net>
    <s...@j...net>
    <4...@g...com>
    Date: 01 Dec 2012 23:09:55 GMT

    On 2012-12-01, Roman W <r...@g...com> wrote:
    > Wez teraz spauzuj i zastanow sie nad tym, z jakiej wizji swiata wynika to, co
    > napisales. To wizja w ktorej studia to taki los na loterii, jak wyciagniesz
    > wisienke to masz przed soba dostanie zycie, jak wyciagniesz pietruszke to czeka
    > Cie bycie "bezrobociem strukturalnym". I co mnie przeraza, ze tyle ludzi w Polsce
    > akceptuje bez zastrzezen te absurdalna wizje swiata.

    To nie jest kwestia żadnej wizji świata.
    Ludzie idą na kierunki studiów, po których nie ma pracy. Nie przez
    złośliwość pracodawców, system, Żydów, masonów ani nawet PRL. Po
    prostu w XXI wieku nie istnieje możliwość wykorzystania takiej
    liczby filologów, jaką rocznie produkują polskie szkoły. Absolwentami
    zarządzania i marketingu moglibyśmy chyba obsadzić wszystkie stanowiska
    pracy w Europie. W Polsce po prostu nie mają czym zarządzać. Ludzie
    w tym kraju jedzą kanapki, a nie ulotki reklamowe. I kiedy ostatnio
    byłem w Londynie, też jedliście kanapki!

    Błagam, powiedz mi, czego w tym nie rozumiesz.

    pozdrawiam,
    PK