  • Data: 2012-12-02 00:54:34
    Temat: Re: Potyczki
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-12-01, Andrzej Jarzabek <a...@g...com> wrote:
    > Zainteresowani często nie mają kasy na przeszkalanie się, bo są, like,
    > bezrobotni.

    To niech wezmą pożyczkę, poproszą rodzinę albo zatrudnią się na pół roku
    w Biedronce. Nie jest prawdą, że człowiek nie jest w stanie skombinować
    kilku tysięcy złotych na kurs obsługi Excela czy wózka widłowego.
    Przecież nie mówimy o dziesiątkach tysięcy na studiowanie medycyny.

    > W Polsce nie jest dobrze rozwinięty system świadczeń. W państwach, gdzie
    > system świadczeń jest naprawdę dobrze rozwinięty, bezrobocie jest niskie.

    Może świadczenia są tak wysokie, że ludziom nie opłaca się pracować?
    Tzn. mam nadzieję rozumiesz, że wzrost zasiłku dla bezrobotnych
    zmniejsza stopę bezrobocia.

    pozdrawiam,
    PK