  • Data: 2012-11-30 18:37:11
    Temat: Re: Potyczki
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-30, Jacek <a...@o...pl> wrote:
    > Napisałeś, że na grupach dyskusyjnych piszesz już 10 lat.
    > I co w związku z tym?

    Napisałeś w jednym z postów, że przeczytałeś wszystkie moje
    wypowiedzi na innych grupach. Dlatego tak odpowiedziałem (AFAIR dodając,
    że chyba musisz się strasznie nudzić, co pewnie jest prawdą).

    > Pamietasz 202122 i ForteAgent?

    10 lat temu były już stałe łącza dla indywidualnych i na szczęście
    nigdy w życiu nie korzystałem z dial-up.
    Nie bardzo rozumiem co ma oznaczać "Pamiętasz ForteAgent". Przecież
    to wciąż rozwijany projekt.
    A pamiętasz slrn?

    > Pewnie nie pamiętasz tak samo dlatego, dlaczego nie piszesz na
    > pl.sci.fizyka.
    > A podobno jesteś fizykiem...

    No jestem fizykiem i co z tego?
    Zresztą właśnie dlatego nie piszę na pl.sci.fizyka (w każdym razie nie
    ostatnio, dawniej też rzadko).
    Ta grupa koncentruje się na zwalczaniu teorii względności, czasem
    rozwiązuje jakieś zadania do szkoły lub wspomina ciekawostki. Fizyki
    (takiej współczesnej) dużo tam nie ma.

    I w związku z tym nie ma tam wielu fizyków. Jest za to dużo pasjonatów,
    amatorów, nauczycieli, uczniów i psychopatów (Ci ostatni głównie
    w sprawie eteru).

    pozdrawiam,
    PK