  • Data: 2010-01-13 09:50:06
    Temat: Re: Poszukuje sciemniacza TC-106B!!!
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Docent schrieb:
    > Witam
    > Mam pewien problem.Spalil mi sie sciemniacz do lampy stojacej.Jest to
    > jakas
    > chinska produkcja symbol TC-106B
    > Szukalem w necie niestety nie znalazlem miejsc gdzie mozna by to
    > ew.kupic,w
    > sklepach sprzedajacych takie lampy wogole o czyms takim nie slyszeli :-
    > (
    > Moze ktos z grupowiczow spotkal sie z tego rodzaju urzadzonkiem i
    > przypadkiem wie gdzie mozna cos takiego kupic ?

    a co się w nim spaliło?
    Z obrazka tem ściemniacz ma dwa potencjometry, ma też dwa obwody (na
    obrazku tak wygląda)?
    W sumie, jak nie znajdziesz oryginału, to możesz spróbować dwie rzeczy:
    1. naprawić stary: pewnie spalił się triak.
    2. Znaleźć jakiś mały regulatorek, który by pasował do obudowy starego i
    podmienić
    3. zrobić regulator pasujący do obudowy samemu

    Oczywiście punkty 1-3 powinien zrobić ktoś, kto się zna na rzeczy, choć
    nie jest to trudne.

    Waldek