  • Data: 2010-01-13 08:08:08
    Temat: Re: Poszukuje sciemniacza TC-106B!!!
    Od: Docent <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Sty, 02:11, BartekK <s...@N...org> wrote:
    > W dniu 2010-01-13 01:16, Docent pisze:> Mam pewien problem.Spalil mi sie sciemniacz
    do lampy stojacej.Jest to

    > Przecież już z 10 razy dostałeś odpowiedź - użyj dowolnego innego
    > ściemniacza, który ci się spodoba wizualnie. Wszystkie pasują tak samo
    > dobrze do twojej lampy.
    >
    > --
    8173

    Byc moze nie wyrazilem sie zbyt precyzyjnie..sorry w/w sciemniacz
    umieszczony jest w obudowie lampy a to jego dane:
    TC-106B(High-pressure double-fine-tuning dimmer)
    230V 60--300W
    Size:L94xW36xH24
    Company:Chia Chine
    http://www.chiachien.com/English/En_Product.asp?EnBi
    gClassName=Dimmer%20Products&EnSmallclassname=Dimmer
    %20Series
    Niestety nie moge uzyc dowolnego sciemniacza bo sam pomysl jak by
    wygladala lampa z doklejonym sciemniaczem na zewnatrz to po
    pierwsze,po drugie nie bardzo wiem
    dlaczego twierdzisz ze juz z 10 razy dostalem na to odpowiedz???
    Pozdrawiam Jurek