  • Data: 2010-02-25 18:36:12
    Temat: Re: Poszukuję kierownika
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Massai" <t...@w...pl> wrote in message news:hm6agm$7go$1@news.onet.pl...

    > To niech sobie nerwosol weźmie przed jazdą czy coś.
    > Bo w takim stanie na drodze nie powinien się pokazywać.

    W jakim stanie? Jechał sobie normalnie a tu mu jakiś złom
    się rozkraczył tuż przed kołami stwarzając niebezpieczną sytuację.

    > Przepychałem???
    > Zapaliłem i ruszyłem. Przez pasy przejechaliśmy równo.
    > I specjalnie nie cisnąłem, normalnie.
    >
    > I dalej tez byśmy pojechali równo, i nie byłoby problemu, bo bardzo
    > często się tam tak jeździ - są po skręcie DWA pasy.

    Po skręcie, ale skoro widziałeś że omijał Cię jako przeszkodzę
    to czemu go nie wpuściłeś przed siebie???

    > Ale on koniecznie musiał mi pokazać jaki to on nie gość, i się wciskał
    > na lewy.

    I bardzo dobrze - też bym się wkurwił gdy na skrzyżowaniu,
    na którym jak sam piszesz jest upierdliwie krótkie światło
    ktoś taki jak Ty "nie radził sobie" z jazdą... Ominąłbym przeszkodę!

    Ty, jako PRZYCZYNA CAŁEGO ZAMIESZANIA powinieneś się
    WYCOFAĆ GRZECZNIE i poczekać aż poszkodowani sobie
    pojadą... Ale brak Ci pokory i chciałeś pokazać że Ty jedziesz...

    > Tępy jesteś? Miałem czekać, żeby mnie musieli omijać? Co za kretyn...

    Żeby ten co już Cię ominął przejechał...
    Sorry, ale według własnego opisu to TY byłeś przyczyną tego
    zamieszania, to Ty zawaliłeś skrzyżowanie swoim złomem
    i to Ty byłeś przyczyną irytacji/zdenerwowania innego kierowcy.
    Do Ciebie należało pokornie przeprosić i wycofać się z konfliktu.