  • Data: 2010-02-25 19:39:38
    Temat: Re: Poszukuję kierownika - czyli jak sobie przedluzyc malego w terenowce
    Od: "Katanka" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kamil wrote:

    > Nie udalo mi sie wygooglowac nigdzie dokladnych danych skrzyni, ale
    > bylo by dziwne zeby na 2 ciagnal tak wysoko. Chyba ze 6 to ewidentny
    > nadbieg.

    No to jestem po wizycie u klienta. Na 2 biegu dociagam do 115km/h i odcina
    paliwo. Może w weekend jak będzie ładna pogoda to skoczę na dobry asfalt i
    nagram małą kamerką przyspieszenie od 0 do 100. Będzie można wywnioskować po
    nagraniu i sekundniku jakie ma przyspieszenie.

    > Mondziak to fajny cruiser na autostrady, ale to jednak ciezkie auto do
    > ciagniecia przez tylko dwa kola.

    To prawda. Nawet na super suchym asfalcie, jak na 2 biegu docisnę gaz do podłogi
    to koła momentalnie mielą. Dopiero trójka pozwala na dociśnięcie gazu do deski,
    ale musi być asfalt suchy, bo wystarczy tylko troszkę wilgoci i tak samo mieli.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!