  • Data: 2010-02-25 20:15:41
    Temat: Re: Poszukuję kierownika
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > Kurwa, nie kumacie prostej rzeczy?
    > ZA SKRZYŻOWANIEM SĄ DWA PASY.

    Ja kumam, dlatego go nie usprawiedliwiam.
    Co najwyżej zastanawiam sie czym jeszcze go sprowokowałeś, bo nie wierzę że
    tak się wpienił tylko dlatego że zgasł Ci samochód.
    Nie było z Twojej strony środkowego paluszka, jakichś wymachów rękami itp?

    > NIE ŚCIGAŁEM się z nim na tym skrzyżowaniu.

    Ale on mógł to tak odebrać, chyba przyznasz?

    > Jechaliśmy chwilę obok siebie, on trąbił - ja nie, bo i po co, niech
    > sobie trąbi.

    Ej, coś mi to nie brzmi wiarygodnie.