eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPostęp w bateriach.Re: Postp w bateriach.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
    u!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Postp w bateriach.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <7yvmc1znkvfw$.sugr0a0pbjwc.dlg@40tude.net>
    <5f22ff55$0$521$65785112@news.neostrada.pl> <rg157b$sip$1@dont-email.me>
    <rg16ih$eh9$1$horizn@news.chmurka.net> <1dgan8nz0annd$.dlg@myjk.org>
    <5f247e62$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f2512d9$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <2gtyynputwts$.dlg@myjk.org>
    <5f2533f3$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <5f256590$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <rg3vli$cfm$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f258a8b$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <rg44ai$faq$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f25cbaa$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <rg5ejd$bmi$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5f2672b8$0$512$65785112@news.neostrada.pl> <t...@m...org>
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Sun, 2 Aug 2020 12:31:21 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.10.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <t...@m...org>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 20
    Message-ID: <5f2695f9$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 95.160.179.138
    X-Trace: 1596364281 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17361 95.160.179.138:13358
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2377
    X-Received-Body-CRC: 3644210319
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2682159
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 02.08.2020 o 10:39, Myjk pisze:

    > PHEV to nie jest to samo co HEV.

    Wiem, ale HEV i PHEV nie jest stuporcentowym elektrykiem, ale tylko
    takie są koszerne.

    > Ja w ponad 90% jeżdżę PHEVem jak EVem. Są
    > tacy w PL co w takim Outlanderze jak mój cały rok silnika spalinowego nie
    > uruchamiają.

    Zdaję sobie z tego sprawę. Jak tylko pojawiła się wersja plug-in Priusa,
    to w poprzedniej firmie gdzie pracowałem, zakupiono takiego i był
    użytkowany jako 100% elektryk. Zasięg 30 kilometrów na akumulatorze
    starczał do poruszania się po mieście.
    Tylko, że to bezsensowne użytkowanie tych samochodów; komplikacja
    napędu, zbędne dodatkowe kilogramy, wymiana olejów i dodatkowe koszty
    eksploatacji wiążące się z sinikiem spalinowym, tylko po to żeby
    wykorzystać 10-20% potencjału takich pojazdów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: