  • Data: 2017-03-30 13:55:11
    Temat: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Ale mowimy w kontekscie roku 1991, gdy nie spodziewalbym sie jakis
    > szerokich kontaktow (ale kto wie), a i z komputerami do wykorzystania
    > bylo chyba ciagle kiepsko.

    To dopiero ja zacząłem o roku 1991. Wcześniej było ogólne "psychologi
    się nie znają". Można sie bardzo zdziwić tym, na czym kto się zna.

    > Ale chyba nie w dziedzinie elektroniki/programowania.

    Jeśli biolog programuje lepiej od elektronika -- to niczego w tym
    osobliwego nie widzę.

    > W jakim sensie - ze inni przychodzili rzadziej, czy ze nie przychodzili
    > wcale ?

    Ogólnie mnie to zdziwiło, nie tylko w kontekscie przychodzenia do CIUW.
    Teraz jest tak samo, ale już nie dziwi mnie i nie zaskakuje. Przywykłem.

    --
    Jarek