  • Data: 2017-03-30 13:40:28
    Temat: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >O nic innego mi w tej anegdotce nie chodziło, jak własnie o to,
    >że nikt psychologów nie podejrzewa o nic dobrego, a tymczasem oni
    >i kontakty szerokie utrzymują, i komputery rozsądnie wykorzystują,

    Ale mowimy w kontekscie roku 1991, gdy nie spodziewalbym sie jakis
    szerokich kontaktow (ale kto wie), a i z komputerami do wykorzystania
    bylo chyba ciagle kiepsko.

    >i w ogóle potrafia sobie czasem radzić nawet lepiej od jakiegoś
    >elektronika.

    Ale chyba nie w dziedzinie elektroniki/programowania.

    >Bardzo mnie to zdziwiło, zszokowało niemal, ale jednak tak nie było.

    W jakim sensie - ze inni przychodzili rzadziej, czy ze nie
    przychodzili wcale ?

    Ustroj sie zmienil, paszporty wydali, zarobki wzrosly.
    Ludzie emigrowali, inni mieli rodzine czy znajomych ktorzy
    wyemigrowali, mozna bylo sobie pojechac i zobaczyc.
    A uczelnie sporo wspolpracy miedzynarodowych mialy, zazwyczaj w ramach
    jakich miedzynarodowych programow.

    Wiec co mnie dziwi, to tylko jakas nadreprezentacja psychologow.
    Nie podejrzewalbym ich o jakies szersze stosunki zagraniczne, ani
    poszukiwane w swiecie umiejetnosci.
    Ale moze sie myle, i np bylo przy UW od dawna jakies kolo kontaktow
    zagranicznych.

    A moze po prostu ladne studentki przychodzily i wpadaly w oko ? :-)

    J.