  • Data: 2017-03-30 15:38:34
    Temat: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości
    Pan J.F. napisał:

    >Na początku lat 80 kurs BASICa w odcinkach był nawet w "Przyjaciółce"
    >i w "Żołnierzu Wolności".

    ZW to w miare zrozumiale - bylo dla mlodych chlopakow, to pisali to,
    co ich interesuje.
    Przyjaciolki nie czytalem :-)

    A propos - gadalem kiedys z jakim dzialaczem ZSMP, i sie dowiedzialem
    o ideologicznej roli komputerow w latach 80-tych.
    "Organizujemy prace spoleczne - nikt nie przychodzi.
    Organizujemy oboz turystyczny dla mlodziezy - przychodzi troche osob,
    troche kreca nosem na to ZSMP.
    Organizujemy oboz komputerowy - po jednym dniu wszystkie miejsca
    zajete, nikt o nic nie pyta"

    Tez ciekawy temat do badan. Byl :-)

    >Biologia ma dużo więcej wspólnego z informatyką niż elektronika.
    >Niektórzy biolodzy określają siebie wręcz jako "bioinformatycy".
    >Nie demonizujmy tego pisania kodu, to nie jest wiedza tajemna.

    Nie jest, ale jedni to maja w programie nauki, a inni nie.

    >Zwłaszcza gdy nie robi się wszystkiego od samych podstaw na
    >piechotę, tylko korzysta z bibliotek służących wybranemu celowi.

    A takie niekoniecznie sa, bo ta bioinformatyka to chyba cos nowego, i
    trzeba je dopiero napisac.

    No coz te komputery i informatyka sa juz wszedzie, ale na
    zainteresowanie sie tematem Piotra to imo trzeba duzego zbiegu
    przypadkow i specjalnosci.

    No chyba ze ... zacznie bankom tak bardzo problem doskwierac, ze
    zaplaca za przygotowanie wlasciwych testow dla dzialu HR :-)

    J.