  • Data: 2017-03-30 16:01:18
    Temat: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > ZW to w miare zrozumiale - bylo dla mlodych chlopakow, to pisali to,
    > co ich interesuje. Przyjaciolki nie czytalem :-)

    Ja z kolei ŻW widywałem tylko w kiosku, bo na "Przyjaciółkę" czasem
    miałem szansę się natknąć. Zresztą te kursy mogły być też w "Głosie
    Pszczelarza", "Przeglądzie Wędkarskim", "Działkowcu" i w czymkolwiek.

    > Nie jest, ale jedni to maja w programie nauki, a inni nie.

    Jedni uważają, że jak czegoś nie mieli w programie nauki (trzydzieści
    lat temu), to nie muszą się tego uczyć. A inni tak nie uważają.

    > A takie niekoniecznie sa, bo ta bioinformatyka to chyba cos nowego,
    > i trzeba je dopiero napisac.

    Język R został już dawno temu napisany na potrzeby bioinformatyki.
    A ja go używam. Do innych celów. Więc nie taka to nowość. Więcej
    pożytków ogół ma z tego, że biolodzy zabrali się za pisanie programów,
    niż z tego, że robią to elektronicy.

    --
    Jarek