  • Data: 2017-03-30 10:27:49
    Temat: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:obidhq$vum$...@n...news.atman.pl...
    J.F. wrote:

    >Nie Jarku, zapewniam, że nie jak wszyscy. W mojej firmie są m.in.
    >dwa osobne działy testowania i aplikacja nie wyjdzie do klienta,
    >jak nie przejdzie przez oba.

    Piotrze, jakbyscie mielis znakomitych programistow i projektantow, to
    byscie nie potrzebowali dwoch dzialow testowania tylko co najwyzej pol
    :-)

    >No właśnie nie wiem. W mojej działce są i matoły, i bardzo uzdolnieni
    >ludzie, a w środku masa przeciętniaków -- jak pan Gauss przykazał.

    Ja sie tylko zastanawiam, kto mialby napisac taki doktorat :-)
    Psychologowie sie nie znaja na informatyce, wiec odpadaja.
    Informatycy sie nie znaja na psychologii.
    Kierunku wprost - nie ma.

    Jakis informatyk, zatrudniony na wydziale psychologii, ktoremu sie
    tytul zamarzyl ?
    Ambitny informatyk, ktory stwierdzil, ze dr zaocznie najszybciej sie
    dorobi na wydziale psychologii ?

    Czy jakis specjalista od testowania/poprawnosci oprogramowania, ktory
    sie zainteresuje, skad pewna klasa bledow pochodzi.

    >A na podstawie swojej próbki z embedded odnoszę wrażenie, że tam są
    >same matoły. Selekcja negatywna?

    Moze po prostu na czyms innym sie znaja.
    Nie wiedza jak zoptymalizowac program w Javie, za to wiedza jak trzeba
    sterowac tokarka.

    J.