eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
    Date: Wed, 25 Jan 2012 23:45:57 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <jfq0nn$23t$1@inews.gazeta.pl>
    References: <s...@p...homelinux.net>
    <x...@n...gazeta.pl> <jf119e$bve$1@inews.gazeta.pl>
    <vifp7h7jmjva$.1uwl08cn41znr$.dlg@40tude.net>
    <jf4k0c$c74$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    <jf4nrb$pdv$1@inews.gazeta.pl> <1...@4...net>
    <jf60tn$oc2$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    <jflqsb$3e0$1@inews.gazeta.pl>
    <jlilb9gbjcxn$.1qp3hn6g9bs21$.dlg@40tude.net>
    <28q3wk6p56bx$.mqnhc49954pz$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 89-72-202-194.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1327531575 2173 89.72.202.194 (25 Jan 2012 22:46:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Jan 2012 22:46:15 +0000 (UTC)
    X-User: yansvanhorn
    In-Reply-To: <28q3wk6p56bx$.mqnhc49954pz$.dlg@40tude.net>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.2.25)
    Gecko/20111213 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.17
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2429057
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2012-01-25 23:21, Tomasz Pyra wrote:
    > On Wed, 25 Jan 2012 19:51:03 +0100, Tomasz Pyra wrote:
    >
    >> On Tue, 24 Jan 2012 09:41:34 +0100, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
    >>
    >>> Zrobiłem test: Parking, dziewiczy, wilgotny śnieg, ~8cm, w obu
    >>> wypadkach. Hamowanie rozpczynane na linii przy 40kmh. Raz prostoliniowo
    >>> na granicy poślizgu, raz z obróceniem pojazdu o 90-stopni.
    >>
    >> Też pobadałem sprawę i istotnie ręczny wyraźnie zacieśnia promień skrętu w
    >> podsterownym poślizgu.
    >
    > I fotka:
    > http://img804.imageshack.us/img804/350/zdjecie000s.j
    pg
    >
    > Na pierwszym planie ślad hamowania na wprost.
    > Na drugim zakręt na ręcznym.

    Na samym ręcznym ?

    > Na trzecim bez ręcznego.
    >
    > Dwa pierwsze w zasadzie równo, trzeci wyraźnie szerszy.

    Mnie wyszło, że hamowanie przodem był jednak mniej skuteczne (samo
    hamowanie na wprost). Bokiem zatrzymywał się szybciej (hamowanie + ręczny)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: