eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news2.euro.net!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshos
    ting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <s...@p...homelinux.net>
    <x...@n...gazeta.pl> <jf119e$bve$1@inews.gazeta.pl>
    <vifp7h7jmjva$.1uwl08cn41znr$.dlg@40tude.net>
    <jf4k0c$c74$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Tue, 17 Jan 2012 21:25:44 +0100
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 42
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 195.117.8.7
    X-Trace: 1326831944 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1217 195.117.8.7:17574
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2427430
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 17 Jan 2012 20:59:55 +0100, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > On 2012-01-17 20:51, Tomasz Pyra wrote:
    >> On Mon, 16 Jan 2012 12:22:06 +0100, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:
    >>
    >>> Umiejętnie operując lewą nogą _może_ by Ci się udało wywołac
    >>> nadsterowność, choć najpewniej warunki i sprytny francuz nie pozwolą...
    >>
    >> No tylko co mu po tej nadsterowności, skoro brakuje wyraźnie przyczepności
    >> przodu.
    >
    > A czyż nie może mu się udać znaleść przyczepności "szukając" za pomoca
    > lewej nogi + gazu ? (pomijam chwilowo kwestię ASB)

    Przyczepności przednich kół większej niż puszczając gaz się nie znajdzie. I
    jeżeli to nie wystarcza do zmiany kierunku jazdy samochodu, to już raczej
    nic nie pomoże.

    Składanie samochodu w zakręt za pomocą LFB ma sens, jak wie się wcześniej
    że będzie taki problem na zakręcie i zrobi się to jeszcze przed zakrętem.

    Jak on już wszedł w zakręt i po prostu okazało się że samochód nie skręca,
    to już kaplica - na samo obrócenie samochodu zapewne potrzebuje tak dużo
    miejsca że już się zdąży zderzyć z tym krawężnikiem.




    >> Pomóc nie pomoże, a warto pamiętać że huknięcie bokiem o krawężnik to nawet
    >> przy małej prędkości potencjalnie sporo poważnych uszkodzeń.
    >
    > Oczywiście. Zatem ważna jest błyskawiczna ocena sytuacji, a reakcja od
    > razu a nie jak już jesteśmy 1m od krawężnika.
    >
    >> A przodem całkiem duża szansa że samochód przed krawężnik po prostu
    >> przejedzie.
    >
    > O ile puści hamulec wystarczająco wcześnie

    Nawet na blokach lepiej lecieć przodem niż bokiem.
    Ryzykuje się tylko oponą/felgą, ale reszta zawieszenia zostanie na miejscu.
    A od uderzenia bokiem dużo łatwiej poprzestawiać różne drogie rzeczy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: